Wanneer... komt de energie en zin terug??

Lieve Jenneke

Ik wil toch nog even opmerken dat ik het wel goed vind van Edwin dat hij zijn frustratie uitspreekt. Ook al komt dat er dan onbehouwen uit, hij vind het wel belangrijk dat jij weet dat hij ermee zit. Blijf dus, ook na zo'n uitbarsting met elkaar in gesprek!!

En verder heeft Esmé een punt als ze zegt dat je, dat goed voor jezelf te zorgen de zin ook weer aanwakkert. En als ik jouw verhaal zo lees, heb je het daar nu even wat lastig mee. Maar als je er sámen aan werkt, als hij jou ook het gevoel geeft dat je mooi bent dan komen jullie er wel. Geef jezelf de tijd en laat het geen issue worden in je relatie...

Dus mijn advies: blijf in gesprek en heb respect voor elkaars gevoel hierin, maar doe nooit iets op dit gebied tegen je zin!!

Liefs
Susan

Hoihoi

poeh hé die Edwin van jou heeft wel 'ballen' (hihi) dat hij de moeite neemt om het te zeggen. De manier waarop, daar is altijd wat van te vinden, als je alleen naar de inhoud kijkt dan is dat toch uit liefde en de wens de relatie goed te houden.

Even over je 'velletje', ik raad je echt aan om iets aan je lijf te doen want alleen het idee om er wat aan te doen kan al genoeg energie geven om daadwerkelijk aan de slag te gaan. Ik heb geen ervaring met Sonja maar hier en in mijn omgeveing hoor ik heel positieve verhalen.
Toen ik na de vakantie besloten had minder te gaan snoepen ging met zwembandje slinken. Ik ga straks starten met hardlopen en in het voorjaar weer tennis.. want ik ben lang de oude niet maar dat hoeft voor mij niet maat 38/40 is ook goed..en Jack vind het ook goed

Nou succes en veeeeeeel sterkte
Liefs Renske

Terug
Bovenaan