wanneer konden jullie je kindtje voor het eerst voelen?

hoi hoi,

nog even een vraag.
wanneer konden jullie je kindtje voor het eerst voelen?
is dat met bijna veertien weken al te realliseren?
het konden net zo goed mijn darmen zijn hoor.
maar misschien hebben jullie ook deze ervaring gehad rond deze periode.

groeten taz
 
Hoi !
Ik ben 16 weken en 4 dagen zwanger en denk de hele tijd dat ik mijn kindje voel, maar eerlijk gezegd weet ik bijna zeker dat het vooral mijn darmen zijn. Het is mijn eerste en ik weet dat je dan meestal pas wat voelt tussen de 18 en 22 weken, dus ik moet gewoon nog heel even geduld hebben. Als het echt zo is, dan weet ik het gewoon !
Birgit
 
Hoi,

Onze zoon heb ik met 14 weken voor het eerst gevoeld. Voor een eerste kindje is dat erg vroeg zei mijn vk. Maar toen ik vertelde wat ik gevoeld had was ok zij ervan overtuigd dat het   ons kindje geweest was. Ik ben nu bijna 5 weken zwanger, en ben nu alweer benieuwd wanneer ik dit kleine wezentje ga voelen in mijn buik! Het hangt ook een beetje af van waar de placenta zit. Als je een voorliggende placenta hebt kan het even duren voordat je je kindje voelt. Maar de meeste vrouwen hebben rond de 20e week hun kindje al wel een keer gevoeld. Zeker in het begin zitten er lange tussenpozen tussen (bij mij wel een paar dagen).

Fijne zwangerschap!
Groetjes, Kat
 
Hai,

Bij de eerste voelde ik het met 17 weken en nu bij de tweede voelde ik het met 16 weken al.
Maar dit schijnt erg vroeg te zijn, ik geloof dat het normaal tussen 18 en 20 weken te voelen is.

Groetjes,
Ris 29 weken
 
hoi,

Bij mij voelde ik het voor het eerst rond de 20 weken,  in het begin is het  wat gebubbel in je buik, maar dat  werd al na een week of wat  echte schopjes.

Groetjes Marianne  
 

Hoi,

Ook ik voelde de eerste bewegingen met ongeveer 17 wkn. Maar daarvoor heb ik (achteraf) ook de baby al gevoeld, maar ik weet niet meer precies wanneer dat begon.
Ik kwam op een punt waarop ik steeds dacht, neh dat zijn mijn darmen, maar toch ga je het op een gegeven moment herkenen. En de bewegingen gaan steeds harder aanvoelen.
Geniet ervan!!

Groetjes Siona
29w3d
 
Hoi,

Ik voelde m'n baby'tje met 14 weken en 5 dagen voor het eerst bewegen. Ik voelde midden onder mijn navel een duidelijk 'plopje' als of er een belletje knapte ofzo. Ik heb het aan de verloskundige verteld en die zei toen ook dat je het wel wist als het zo was en dat dit zeer waarschijnlijk wel de beweging van m'n baby was. Ook ik ben zwanger van de eerste, dus het kan best. Achteraf was het helemaal duidelijk dat dat het was, want een dag of zo later weer en dat werd steeds meer. Vanaf week 26 moet je je baby elke dag voelen.


groetjes kirsten
40 weken
 
hallo allemaal, ben nu 13 weken zwanger van de 3e. Bij de eerste had ik
met 16 weken de eerste beweging, bij de tweede al met 13,5 week. En nu
wachten we ook met spanning wanneer we nu wat voelen en zien bewegen.
Blijft elke keer weer een wonder. daar ik niet de grootste en dikste
ben kon ik iedere keer al direkt een heel klein bobbeltje volgen over
mijn buik. Dat is echt het zo geweldig. Dames geniet ervan!!!! Er komen
nog zulke fijne dingen( en natuurlijk de gebruikelijke kwaaltjes, hi hi)



gr. Helen 13 weken van 3e kindje

 
Terug
Bovenaan