wanneer konden jullie je kindtje voor het eerst voelen?

Bij 18 weken en 4 dagen voelde ik hem het eerste. We waren bij mijn
schoonouders en lagen net in bed toen ik zei dat ik de kleine voelde.
Mijn man voelde toen nog niets van buiten af en was toen best wel
teleurgesteld. Het duurde ongeveer nog 1,5 week voordat hij het ook kon
voelen.
 
Hoi,

Bij de eerste voelde ik plopjes in week 17, nu heb ik afgelopen week voor het eerst wat gevoeld, in week 15 ! Maar ja, zoals je ondertussen wel weet uit vorige reacties is ergens tussen week 18 en week 20 heel normaal bij een eerste zwangerschap.... dus niet te vroeg hopen!

Groetjes, Michele
 
Ik ben morgen 21 weken zwanger, maar voel nog steeds niks. Afgelopen vrijdag heb ik een echo gehad, daarop bewoog het kindje wel heel veel. Mijn placenta zit aan de voorkant en dat kan de oorzaak zijn voor het nog niet kunnen voelen.

Groeten,

Ink
 
Toen ik zwanger was van Amber lag mijn placenta ook aan de voorkant. Heel erg jammer vond ik dat. Met 26 weken voelde ik af en toe wat. Maar echt goed heb ik aar nooit gevoeld !!
Nu ben ik ruim 10 weken zwanger en hoop stiekem dat de placenta niet weer voor ligt.
Mijn vriendi is nu 38 weken zwanger en die voelde wat met 15 weken.
Het verschilt dus heel erg per persoon.

Groetjes
 
Hoi

Ik voelde mijn kindje ook al vroeg in de zwangerschap ( dit is mijn eerste )
Volgens de verloskundige kon dit niet omdat het mijn eerste is. Ik heb toen een pretecho gehad en daar bleek dat mijn placenta aan de zijkant zit waardoor je je kindje al vroeg in de zwangerschap kunt voelen. Ik weet ook zeker dat het mijn kindje was want het voelde aan als plopjes en die voel ik nu nog alleen nu veel krachtiger. Mijn vriend kon de kleine ook al snel voelen. Ik ben inmiddels al ruim 25 weken zwanger. En de kleine schopt en beweegt er lekker op los echt heerlijk omdat iedere dag weer te voelen..

Groetjes Marieke.
 
Ja hoi,

Bij ons was het wel grappig, met ongeveer 16 wk vertelde mijn man op een ochtend dat hij dacht dat hij ons kindje had gevoeld. 's nachts, hij kon niet slapen en ik dus blijkbaar wel, had hij zijn hand op mijn buik gelegd en dus "iets" gevoeld.

Ik hield 's morgens vol dat dat beslist niet kon, want een moeder voelt zoiets natuurlijk het eerst!

.......maar die middag voelde ik net of er in mijn buik op een klein trampolientje werd gesprongen. Ik herkende het direct, omdat het gevoel anders was dan een knorrende buik of rommelende darmen! soms zeggen mensen dat het lijkt op een luchtbel die knapt!

ben benieuwd of je hier iets bekends uithaalt!

Het is zo leuk als je dat kleine mensje nu opeens ook gaat voelen

groetjes en geniet!
 
Hi dames,

ik ben nu 15 weken en 4 dagen, gister midag heb ik een klein schopje gevoeld en gister avond nog twee achter elkaar. ben hier erg blij mee. met mijn eerste was het inderdaad veel later maar had dan ook een voorligende placenta ik denk dat dit nu niet zo is.

groetjes

Trust
 
Terug
Bovenaan