Wanneer kraampakket aanvragen?

Sorry Sorry Sorry,
Ik dacht dat je me niet 'begreep' omdat je met een verzekeraar kwam aanzetten...
Mijn verzekeraar regeld dit niet voor me, vraag het dus ook niet voor me aan, omdat het niet in het pakket zit. Ik moet het zelf aanvragen...
Dit heb ik nu dan ook maar gedaan, beter te vroeg dan te laat. Dit ook i.v.m. ik niet weet wat de levertijden evt. zouden kunnen zijn.

quote: Tee reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2006 16:09:05'));

quote: Nens21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2006 16:02:35'));

Ik ben hier dus niet voor verzekerd.

Dat had ik al begrepen. De vraag was toch wanneer je het zou moeten aanvragen? Hierop vertelde ik dus dat mijn verzekeraar het al met 12 weken aanvraagd, dus zou het bij jou ook al makkelijk kunnen, ongeacht of het vergoed wordt of niet. Maar het wordt pas veel later geleverd dus zou je ook nog wel even kunnen wachten lijkt mij. Zo bedoelde ik mijn berichtje althans, mijn excuses als we elkaar niet hebben (of nogsteeds niet..) begrijpen.

Hi hi wat een miscommunicatie in dit onderwerp, vind het wel grappig!

Mijn verzekering vergoed het kraampakket ook niet, terwijl ik wel aanvullend verzekerd ben!
Ik kreeg de tip om de inhoud van het pakket los te kopen, als je het bij de apotheek haalt moeten ze het ook bij elkaar rapen.
En als je het los koopt kan je alles van een eigen merk van de drogist kopen, is goedkoper.

Terug
Bovenaan