wanneer kreeg jij een buikje?

Hoi,
ik ben nieuw hier en ben nu 5weken en 3 dagen zwanger.
ik ben heel benieuwd wanneer jullie je buikje kregen.
zelf pas ik nu al niet meer in mijn gewone broeken.
ik heb dus nu al een aardig buikje. gelukkig heb ik al meerdere mensen gehoord die zo vroeg al duidelijk een buikje hadden.
het is wel lastig omdat we het nog even een paar weken voor ons zelf willen houden.
 
Hoi ik ben nu 16+2 zwanger en kon rond de 8 weken mijn eigen kleding soms wel en soms niet aan. Draag gewoon een beetje wijde en lange bovenkleding of Jurkjes met een legging dan kun je het nog heel goed verbergen. Geniet van je zwangerschap en van harte gefeliciteerd.

Liefs Jojanneke
 
Hier 9 week zwanger en het is al best te zien vooral later op de dag...bij me dochter had ik met 14 week al ene buik alsof ik over de helft was en bij 2e gaat nog sneller zegt men....ben benieuwd!
 
Ik heb een plofbuik (nu 9w3d) maar dat is echt niet van de zwangerschap, nou ja wel n beetje maar t komt door mijn darmen, die zwellen heel erg op...de meesten gaan rond 12-15 weken een buikje krijgen..
 
Hoi Hanneke,

Als eerste gefeliciteerd en geniet ervan!!

Is het je eerste zwangerschap?

met 5 weken is wel erg vroeg maar ja het kan allemaal ligt ook aan de bouw van je lichaam..

gr
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

Bij mij ging het ook snel, waarschijnlijk zijn het wel meer je darmen dan echt je baarmoeder en baby dat je ziet, dat werd mij in ieder geval verteld.
Ik liep vanaf week 10 al in zwangerschapskleding, zelfs mijn leggings zaten toen echt niet fijn meer.

Liefs
 
Terug
Bovenaan