wanneer kreeg jij een buikje?

dit is de eerste keer dat ik zwanger ben, niet gepland maar zeker welkom.
qua bouw ben ik best smal en slank, gister hebben we wat foto's genomen en dan zie je het duidelijk,.
dat het grotendeels door mijn darmen komt geloof ik best. hier heb ik gelukkig niet echt last van. en misselijk met vlagen maar niet zo erg dat ik echt overgeef.
familie probeer ik nu een beetje te ontlopen (komen we normaal ook niet heel vaak, dus dat scheelt) want ik ben bang dat ik mijn mond niet kan houden. met de kerst willen we het gaan vertellen, anders valt het teveel op dat ik geen wijn en file american ed eet, dus dan val ik zo ie zo door de mand. dan maar liever zelf vertellen.
 
Ik kreeg bij de 1ste vanaf 10 weken al een hele buik maar nu zwanger van de 2de en dat begon eigenlijk pas 2 weken geleden zit nu in de 24ste week. Ik kan zelfs mijn eigen spijkerbroek nog aan.

De darmen doen ook een hoop hoor. En als je erg slank ben kan het misschien wel iets eerder zijn is volgend mij ook per zwangerschap verschillend.

Liefs

 
Ik ben nu 9 week en 2 dagen en heb al een enorme buik voor de rest ben ik superdun dus het valt erg extreem op....afgelopen zaterdag 3 dec en zondag was ik jarig en vierden we sinterklaas en aangezien de fam het nog niet weet moest ik wel erg mn best doen om het met een blazer en een shawl te verbergen toen de mensen nog over waren die het wel wisten en ik mn blazer uitdeed zeiden ze allemaal mennn wat heb jij al een buik......dus die vermomming was wel nodig.....ik zie ze nu niet eerder weer als met kerst en dan ga ik het iedereen vertellen en hoef ik nergens meer op te letten gelukkig!
 
Ben nou 19+3 en nog steeds geen buikje hier:)

Vind t niet erg, kan lekker mijn gewone kleren nog aan, en zo lang de baby goed groeit maak ik me geen zorgen!

Denk dat de buik nog wel komen gaat binnenkort:)
 
ben 15 weken zwanger en heb echt al een buikje en mensen zien echt dat ik zwanger ben :0)
is wel mijn 3de zwangerschap en zeggen dat je dan al heel snel een buik krijg.

nou ik vind het superrrrrrrrrrrrrr
 
Terug
Bovenaan