Wanneer kregen jullie een buik?

Ik weet dat het bij iedereen verschilt, maar net zoals denk ik bijna alle zwangeren wil ik zo snel mogelijk een buikje? ik ben maandag 12 weken en heb alleen nog maar een buikje alsof ik teveel gegeten heb?‍♀️

Dus, wanneer begon het?
 
Ik ben zwanger van mijn eerste en vrij slank van mezelf, ik denk dat mijn buikje nu pas een beetje zichtbaar begint te worden: 24 weken. Wel vooral in jurkjes! Met een broek en een shirtje is er nog niets te zien.
 
Ik ben ook vrij slank en ik had wel een buikje, maar met denk 20 weken zag je het pas goed en zelfs toen kreeg ik af en toe opmerkingen: 'huh, jij zwanger?' En ik droeg ook naar voren dus laat in mijn zwangerschap zag je het pas als ik me omdraaide? Het verschilt gewoon zo erg per figuur en hoe je je kindje draagt denk ik?

Liefs
 
Ik was wel vrij snel. 8/9 weken zag ik het bij mezelf bij de eerste, en vanaf een week of 11/12 zwangerschapskleding en dat iedereen het wel zag. 
Nu bij de tweede zag je het al met 6/7 weken. Ook dat buren ernaar vroegen enzo. Mijn darmen bliezen zo op en de ruimte was er nog. Nu ben ik 15 weken en heb al een hele mooie zwangere ronde buik. 
Ik herken het wel. Bij de eerste zwangerschap vond ik tot een week of 15 dat het meer leek alsof ik teveel gegeten had. Maar de band van mn zwangerschapsbroek maakte er wel wat moois van haha! Je zag daarna ook best duidelijk waar de baarmoeder zat en waar de zachtere darmen begonnen, er zat een soort van deuk in mn buik. Dat trok na 20 weken weg toen de baarmoeder boven mijn navel steeg. Vanaf toen werd ik echt trots op mijn mega buik ?
 
Terug
Bovenaan