Wanneer kregen jullie een buik?

Ik ben zelf niet de slankste maar ik had ook echt met 8 a 9 weken echt wel al een buikje. Maar ik had heel de zwangerschap extreem veel vruchtwater en die kleine woog 4220 gram bij de bevalling ?
 
[quote quote=10496026]Ik ben zwanger van mijn eerste en vrij slank van mezelf, ik denk dat mijn buikje nu pas een beetje zichtbaar begint te worden: 24 weken. Wel vooral in jurkjes! Met een broek en een shirtje is er nog niets te zien.[/quote]Bij mij ook zoiets, misschien zelfs nog wel iets later. Ligt natuurlijk een beetje aan de kleren die je draagt, maar ik weet nog dat er met 22 weken en een broek en t-shirt en werkelijk niets te zien was. Pas vanaf week of 28 dat het wat duidelijker werd. Nu 38 weken en inmiddels (uiteraard) duidelijk zichtbaar, kwestie van geduld ;)
 
Bij de eerste zwangerschap ging ik met 22 weken positiekleding dragen en nu tijden mijn tweede zwangerschap sinds afgelopen week, 17 weken.
 
Ik ben nu bijna 17 weken zwanger van de eerste en draag echt al een aantal weken zwangerschapsbroeken. Ik kan mn buikje ook echt niet meer verbergen, al lijkt het soms nog wel alsof ik echt veel gegeten heb, enige verschil is dat het nu echt van voren is en als het van veel eten komt, rondom. Ik ben niet de slankste, maar ook niet ontzettend dik van mezelf. Er zitten ong zn 10 cm bij nu, sinds het begin van de zwangerschap in mn buikomtrek.
 
Ik ook pas rond 25/26 weken, en toen ging het ook hard opeens! Maar het duurde, vond ik ook, heel lang. Het leek meer op een opgeblazen buik na het eten ?
 
Ik ook pas na de 20 weken (ik was net de 20 weken al 'trots' op m'n beetje buikje, maar de echoscopiste zei doodleuk: oh wat nog een heel erg bescheiden buikje heb je ?). Maar vanaf 36 weken was m'n buik echt enorm. M'n spijkerbroeken (ook skinny's) gingen nog tot week 24 ofzo. 
 
Terug
Bovenaan