wanneer kregen jullie een buikje?

MET 5 WEKEN AL maar dit is wel nummer twee voor mij dus dan heb je eerder een buikje. en bij mijn eerste zwangerschap was het pas rond week 16 dat ik echt zwangerschaps kleding moest kopen.

groetjes inge

Ik had met de 6e en 7e week zo een pijn in m'n buik en rug dat me kleding gewoon allemaal niet lekker zat. Heb toen lekker in me trainingsbroek gelopen en toen de pijn weer weg was me eigen kleding weer aangetrokken tot ik 14 weken was. Toen lekker gaan shoppen!! Leuk hoor!

Groetjes Ilonka
19 wkn 2dgn

ik heb pas met 22 weken me eerste positiebroek gekocht. ik kreeg ook pas met 17n weken een klein buikje, me moeder noemde het een vetribbel meer leek het ook niet haha.
ik ben nu 30 weken zwanger en kan nog twee broeken van mezelf aan omdat het lage broeken zijn en de kleine zit hoog. heb 3 positiebroeken en draag veel jurkjes van rekbare stof
groetjes
peetje

Ik ben nu 6 weken in verwachting van de tweede, maar ik merk dat mijn gewone broeken ook niet meer lekker zitten. Ik houd ze nu met een elastiekje bij elkaar.....
Ik denk dat het bij mij ook echt de darmen zijn.

Het is wel wat lastiger als je het nog niet wilt vertellen zo vroeg, maar op een gegeven moment kun je het niet meer verbergen. Daarom hebben wij het gisteravond "wereldkundig" gemaakt.

Met 4 weken had ik al een behoorlijke buik! Nu ben ik 8 weken en mijn buikje is echt al lekker rond. Denk ook wel dat het door de darmen komt.

hoi,
je buik gaat opzetten,
bij was ook al snel me broek open.nou opeens is dat ook niet lekker,met 9 weken maar 2 broeken gekocht.
bij de 2de was dat al denk met 7 weken.dat ze eruit getrokken heb..die strakke broeken om me buik zat toch niet echt lekker.vooral met die lage broeken,zit het tegen te drukken tegen je blaas.
gr marjan

Terug
Bovenaan