Wanneer kregen jullie een buikje?

Hallo allemaal, ben heel benieuwd wanneer jullie buikje begon te groeien en je echt begon te zien dat je zwanger was. Het voelt voor mij echt alsof mijn lijf al flink aan het veranderen is, maar als ik dan in de spiegel kijk zie ik dat tot nu toe alleen mijn borsten enorm gegroeid zijn. Best heel gek allemaal, net alsof je lijf je lijf niet meer is ;)
 
Bij mij begon mijn buik rond 16 weken bol te worden. Hij werd toen ook wel moeilijk te verbergen. Mijn borsten gingen al met 6 weken groeien..
 
Hoi,

toen je bij mij echt begon te zien dat ik zwanger was, was pas rond de 6 maanden. Alhoewel het voor mij gevoel al wel eerder was, maar als ik fotos vergelijk van in het begin met nu (bijna 37 weken) dan begon het pas echt met 6 maanden.
 
Ik ben nu 11+4 en maak iedere zondag een foto, heb het idee dat ik nu toch wel een mini buikje heb als ik hem vergelijk met de eerste foto. Voor de buitenwereld zeker nog niet zichtbaar hoor, maar zelf zien we wel al een klein beetje verschil.
 
Bij iedere vrouw is dit anders, ligt eraan hoe het kindje ligt.

Ik ben nu 15 weken zwanger en ik zie bij mezelf wel al een klein buikje maar voor andere is het nog niet heel erg zichtbaar alleen als ik een nauwsluitend jurkje aan heb. Mijn eigen spijkerbroeken zitten niet meer lekker dus moet wel nu wel zwangerschapsbroek dragen.

Hoe ver ben je zwanger?
 
<p style="text-align: center;">Leuk jullie berichtjes. Ik ben nu zelf 17 weken hoor dus vaak "huh, er is nog helemaal niks te zien", maar zo te lezen is dat helemaal niet zo gek!</p>
<p style="text-align: center;">Mijn vorige zwangerschap begon ik een babybuikje te zien bij ongeveer 20 weken. Vanaf ongeveer 25 weken ging het toen echt best hard, had dat zelf toen niet zo in de gaten.. maar als ik dan de foto's van die periode terugzie, haha!!</p>
 
Ik ben in verwachting van de eerste, bij mij begon je iets te zien vanaf 16/17 weken daarna is het hard gegaan.

ben nu 30 weken en vind nu dat ik wel echt een dikke buik heb hihi
 
Terug
Bovenaan