Wanneer kregen jullie een buikje?

Ik moest het met de 12 weken wel echt gaan vertellen, de buik groeide nog niet zo zeer, maar m'n borsten waren al een volle cup gegroeid.. Buikje begon echt te komen met de 14/15 weken.

Nu bijna 29 weken, en draag vol van voren. Heel grappig om reacties te zien van mensen die me niet kennen als ik me omdraai. :'D
 
Met 12 of 13 weken heb ik zwangerschapsbroeken gekocht, omdat mijn eigen broeken niet lekker meer zaten. Maar toen zag je nog niet echt een buikje. Mijn buik is tussen week 15 à 16 pas echt gaan groeien, toen viel het ook echt niet meer te ontkennen. Ondertussen 20+4 en nu gaat het enorm hard!
 
hi dames,



ben nu 12+2 dagen zwanger. Ben opzoek naar mensen die flinker zijn en dan is de vraag wanneer je het bij jullie ging zien wanneer je flinker bent?

Ik kan niet wachten op met mijn zwangere buik te showen maar ben flink dus dat zal helaas nog wel even duren. Flink in mijn geval bedoel ik broekbaat 42/44 mee.

Ik hoor het graag

liefs
 
Ook ik ben best flink en zwanger van de derde.

best getrainde buikspieren omdat ik altijd mijn buik inhoud.

maar nu lukt dat echt niet meer ik ben nu 10 weken zwanger doordat ik mijn buik niet mee in kan houden lijkt het alsof ik echt al dikker ben.

ik ben bang dat ik er alleen nog dikker uitzie dan dat ik al ben en voel me hierdoor erg onzeker
 
<p>Ik ben nu 12 weken zwanger en merk wel dat al buikje krijg. Ik was wel al wat voller dus buikje had ik sowieso al, maar door kotsen en geen eetlust ben ik wel veel afgevallen dus merk wel dat er een baby buikje zit ipv van foodbaby, want me buik in houden gaat al weer amper te wel eerst wel lukte en wel dikker ben geworden te wel ben afgevallen, sinds deze week ook begonnen met foto's maken. Ben benieuwd. </p>
 
<p>Ik ben nu ruim 37 weken. Ik kreeg eigenlijk nog tot bijna 30 weken nog te horen dat men niet zou zeggen dat ik zwanger ben. </p><p>Tuurlijk fijn om niet enorm aan te komen, maar eigenlijk ook jammer als niemand het ziet. </p>
 
Terug
Bovenaan