Wanneer kregen jullie een zichtbaar zwager buikje?????

Hallo meiden,

Ik ben nu precies 10 weken zwanger en ik heb wel een klein bol buikje, maar die is echt heel klein. Als ik savonds onder de douche sta is ie op z'n grootst.Echt vanaf het schaambeen tot onder mijn navel.
Maar wanneer kregen jullie een zichtbare buik? Met hoeveel weken ongeveer.
Nu is dat natuurlijk bij iedereen verschillend, maar toch......
Volgens mij denken de mensen op het werk alleen maar bij zichzelf. (nou, je moet wel op je lijn gaan denken hoor) Ik ben nogal fijntjes van postuur, vandaar!

Nou, ik hoor het wel.

Groetjes Yvette
10 weken zwanger van de 1e.
 
hallo yvette,

ik ben nu 24 weken zwanger van mijn eerste en kreeg pas een buik rond de achtien weken. het wordt nu echt groter en nu beginnen andere mensen het pas te zien. ik dacht ook aldoor wanneer komt die buik, maar het groeit nu steeds harder en steeds meer. het komt vanzelf. ik kon niet wachten op die grote buik, en nu heb ik dan eindelijk mijn zin!! hahaha!! geniet ervan en die buik komt echt wel!!

groetjes kim
 
Hoi Yvette,

Ik ben nu 21 weken zwanger van mijn tweede kindje. Deze keer zagen mensen het al vanaf 12 weken. Maar bij de eerste pas vanaf 22 weken dat ik zwanger was. Het leek in het begin vooral op een klein bierbuikje, maar nu is het duidelijk te zien dat ik een kleine verwacht.
De vorige keer vond ik het helemaal niet leuk dat mensen het pas zo laat zagen. (ik liep op het eind en ze dachten datik net over de helft was) maar deze keer heb ik heel lang met wijde kleding gelopen. En toch kon ik het neit verbergen. Maar als je het niet wist, zag je ook niets.

SUcces met de zwangerschap

groetjes Diny
 
hoi hoi!!!



ik zou me er echt niet druk om maken hoor!!

ik ben nu 13 weken en 4 dagen zwanger en bij mij zie je nog helemaal niks!!

het is dat ik op de echo heb gezien dat het er in zit maar anders zou
je het niet zeggen!! ook ik ben erg onzeker maar   natuurlijk is
het bij iedereen anders!!

ik zou gewoon zeggen, geniet van je zwangerschap en dat buikje komt vanzelf wel!!!



liefs ...

 
Hoi Yvette,

Ik ben  15 weken zwanger en nu pas begint mijn buikje voor anderen op te vallen. Daar het weer nog niet echt meezit draag ik voornamelijk truien en dan valt het niet zo op. Maar vandaag kreeg ik van een collega te horen dat mijn buikje zichtbaar begint te worden. Ikzelf en mijn man kijken natuurlijk iedere dag even of mijn buik nog meer gegroeid is. Ook zijn we in de 14de week van mijn zwangerschap begonnen met het maken van foto's en dit willen we iedere maand gaan herhalen, zodat we na de bevalling nog kunnen zien hoe ik er toen uitzag.

Groetjes Monique2
 
Hoi,

Ik ben nu 17 wkn en 3 dgn zwanger en geen kip die iest aan me ziet hoor.
Oke, ikzelf zie wel een beetje verschil en insiders (en van die nieuwsgierige
collega's die als ik even lekker ontspannen in mijn stoel zit meteen al een
hele buik zien verschijnen...) natuurlijk ook, maar het is echt nimiem hoor.
oh, het komt vanzelf, en de ervaren zwangeren (of die het alweer achter de
rug hebben) kunnen je verzekeren dat je je buik op een gegeven moment
(als hij er dan eindelijk is) vanzelf weer gaat verwensen, haha! Ach ja, bij
sommige vrouwen zie je in de laatste weken nog relatief weinig. Maak je
niet druk, een buikje krijg je wel, maar hoe die eruit gaat zien en wat de
omvang wordt kan echt NIEMAND je voorspellen!

Liefs, Linkie.
 
Terug
Bovenaan