Wanneer kregen jullie een zichtbaar zwager buikje?????

Hoi Yvette

ik ben zelf ook 10 weken en 5 dagen zwanger (vgl de 1e echo van afgelopen maandag ben ik 11 weken).... bij mij zitten de broeken al behoorlijk strak en ik zie van onder af aan wel een zachte buik verschijnen. Ik draag normaal vrij getailleerde kleding en mijn buikje begint wel langzaam zichtbaar te worden. Ik vind het vooral op mijn werk lastig (ik heb het nog niet verteld) en ik wil het liefst lekker ruime broeken aantrekken. Maar als ik opeens wijde truien of blousjes over mijn broek ga dragen dan weet iedereen het meteen ... nog een weekje volhouden... . dan ga ik het lekker vertellen...

geniet van je zwangerschap meis !
liefs
Barbara
 
Hallo,

Ik ben nu bijna 17 weken zwanger van mijn eerste kindje en bij mij groeide mijn buik al vrij snel. Nou had ik al niet een vrij strakke buik, maar mijn broeken gingen met 10 weken al veel strakker zitten. Ik ben nu al vrijwel helemaal overgestapt op positiekleding, omdat mijn eigen kleding niet meer past of niet meer fijn zit.
Bij mij is het dus vanaf 10 weken zwangerschap ook vrij snel gegaan. Terwijl ik nog niet eens zoveel ben aangekomen.

Groet Judith
 
Bij mij ging het ook onwijs snel. Niet zo zeer dat mensen het al van ver zagen. Maar mijn kleding zat gewoon niet zolekker meer. De zwangerschapsbroeken zakten van mijn kont. Maar geloof me daar groei je echt in! Ben nu weer zwanger maar wel met wat meer kilootjes dan de eerste keer. Vraag me nu ook af wanneer je het ziet. Ik heb het gevoel dat de hele wereld het aan me kan zien...
 
Eigenlijk had ik vanaf de test al dat ik 2 kilo zwaarder was en dat je die 2 kilo ook kon zien. Ik dan. Vanaf de 10-de week verdween mijn taille, maar ook dat was alleen voor mij en mijn man zichtbaar. Bij mij ging het rond de 12 weken groeien, zodat mijn broeken strakker kwamen te zitten, maar dat was nog niet echt zichtbaar. Met 15 weken werd het zichtbaar voor degenen die het wisten en met 17/18 kon ik mijn eigen broeken niet meer aan. Nu met 20 weken kun je het echt beginnen te zien.
De grap is dat ik mijn buikje het mooist vind, maar dat mijn man mijn "vollere verschijning" en mijn buikje het mooist vindt.
groejtes en geniet ervan!
greet
 
Terug
Bovenaan