Wanneer kregen jullie 'klachten'?

Hoi hoi

Ik vroeg me af, wanneer krijg je nu de misselijkheid enzo? Ik bedoel, ben nu ruim 5 wk en heb alleen pijn aan mijn (.)(.)....Rond mijn nod af en toe een beetje misselijk geweest maar verder niets.
Steken in mijn onderbuik en nog eens 2 postieve testen bevestigen voor mij dat het wel goed zit maar toch....

Ook een vreemd iets, afgelopen zaterdag deed ik een CB test met indicator en die gaf meteen 3+ aan, wat wil zeggen dat je langer dan 5 wk zwanger bent, hoewel dat volgens mijn berekeningen niet zou kunnen, dan zou ik op dag 10-11 (met Clomid) een eisprong hebben gehad.
Iemand ervaring met een test die dus verder aangeeft dan dat je zelf dacht?

Verder voor 2ewonder en Renske, bijna een echo!! Spannend!

Liefs

Heyhey!

Ten eerste, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben vandaag 6 weken en 5 dagen en pas sinds 4 dagen voel ik me niet helemaal fit. Het is niet zo dat ik echt misselijk ben zoals ik dat kende, maar meer dat mijn maag ontzettend de drang heeft om alles wat erin gaat, er ook uit te gooien. ( En dit gebeurd ook ;) )
Verder heb ik in de avonds meestal wat last van ongi krampen, maar niet zo erg dat ik er niet van kan slapen. Wat ik ook merk is dat ik ontzettend moe ben. Alsof ik de hele marrathon heb gelopen. Ook heb ik niet ech gespannen borsten, alleen erg gevoelige tepels die wat donkerder worden. Ik denk ook dat elke zwangerschap anders is, en hoor ook verhalen van vrouwen die nergens last van hebben! Toch denk ik stiekem na elke ''overgeef sessie'' YES! Ik ben echt zwanger. hihi!

Groetjes

Hello,

Ik ben van de mamaclub november , en ook ik had nergens last van toen ik 5 weken zwanger was alleen pijnelijke boobs.
Ik ben in week 9 en week 10 alleen misselijk geweest dat heeft 2 weken geduurd en heb daarbij ook niet overgegeven.
Elke zwangerschap is inderdaad anders maar ik kan best begrijpen dat je hoe raar het ook klinkt misselijk wilt zijn hihihi..

groetjes ziana

Dus ik HOEF niets te merken-:)
Ik weet wel dat iedere zwangerschap anders is maar toch wil ik wel graag een beetje misselijk zijn ja hahaha! Dikke kans dat ik over een paar weken een topic open met 'wat te doen aan misselijkheid'?

Ik was bij mijn vorige zw ook wel misselijk alleen weet ik niet meer vanaf hoe vroeg...
Maar het is wel een bevestiging dat het goed zit bij mij van binnen....toch maar weer afwachten dan...

Thankx meiden!

Meid ik heb bij beide zwangerschappen geen spoortje van misselijkheid gehad. Ik zou zeggen geniet ervan! Heb ik wel gedaan. Ik werd er ook wel onzeker van, maar omdat ik toch al in de mmm zat mocht ik wat vaker komen voor een echo. Waarschijnlijk kun jij dat ook gewoon vragen hoor. De enige klachten die ik heb gehad zijn, zere borsten en vermoeidheid (wel erg vermoeid!) En nu op het laatst heb ik de meer genantere kwaaltjes. Maar bij de oudste heb ik niks gemerkt behalve wat moe zijn. En helaas was er toen tot 34 weken bijna nog niks te zien ook aan mijn buik. Dus probeer te genieten van de probleemvrije tijd!

he
ik ben nu 6 weken en 1 dag en ben eigenlijk alleen nog maar enorm moe, en mijn borsten groeien zo hard dat ik al een oude (van mijn eerdere zwangerschap) heb moeten aan doen. maar het verbaast me dat ik niet miselijk ben. heb na mijn zoontje 3 miskramen gehad waarbij ik elke keer weer eronm misselijk was. en nu ben ik dat dus niet en op een of andere manier heb ik dat heel graag wel, want dan weet ik dat het er zit. maar dat ging steeds mis dus mischien dat het nu goed komt, teminste daar ga ik nu van uit ;-)

wel gek dat we allemaal heel graag miselijk willen zijn of niet?

succes allemaal met alle kwaaltjes!

Hoi,

Hier ook niet echt veel klachten hoor alleen maar last van mijn darmen. die zijn zo opgezet. als ik ga zitten is het net of ik erop gaat zitten haha. niet echt fijn. Mijn buik is zo opgezet dat ik s'avonds mijn broek niet meer dicht krijg haha. lijk dat wel al op de helft. Verder geen last van mijn borsten nog. dat had ik wel bij de eerste zwangerschap.

verder ben ik wel moe. Ga iedere dag al om half 10 naar bed. later trek ik echt niet. Het vervelende is dat ik ook s'avonds werk dus dan werk ik tot half 11 en met dan nog 3 kwartier naar huis rijden. dan ben ik die dag ernaar geen stuiver waard.

je hoeft geen klachten te hebben. Mijn nicht is nu 13 weken en heeft geen enkele klacht gehad. die voelde zicht beter dan ooit.

liefs

Ohwja vrijdag echo ben zo benieuwd of die bloeding gewoon vals alarm was. hoop zo dat we de hartslag kunnen zien. zou zo blij zijn. zal me een stuk meer rust geven.

Terug
Bovenaan