Wanneer kregen jullie 'klachten'?

Beetje lastig omdat ik niet exact weet hoeveel weken ik ben, maar even uitgaande van 4 weken met testen.... iet het er als volgt uit.... morgen 7 weken.

Hier extreem moe... maar das al best lang zo... vanaf 3,5 week
Zere borsten... afgelopen week ineens...
misselijk... Heel erg geweest rond 4e week daarna alleen nog met vlagen. Ene dag heel erg andere helemaal niks.
Rommelende darmen pfff ik weet niet anders (PDS) maar ook dat is sinds 3,5 week meer aanwezig.
prikkelbaar.... sinds 3,5 week maar hangt af van hoe ik geslapen heb.... en hoe vervelend mn zoon is hahaa...
Naja kortom et meeste dus wel direct....

Krijg sinds 3 dagen echt mn warm eten niet meer weg.... dus net ook 8 crackers naar binnen gewerkt want na anderhalve aardappel begonnen we vrolijk te kokhalzen....

Lekker negatief bericht dit hahahaha

Hopelijk kan ik donderdag positief bericht plaatsen lol...

hey!
Ik had de eerste 6 weken nergens last van, en riep toen nog, als k er zo doorheen wandel.... Haha net wat jij zegt, daarna de vraag hoe kom ik van me misselijkheidnen braken af??? Ben van week 7 tot 18 ontzettend ziek geweest incl ziekenhuisopname, dus geniet van het niet misselijk zijn! Geloof me dat ben je zo beu.. Haha...
Ik snap de onzekerheid, dat had k op het begin ook..
Geniet van je zwangerscjap!

Liefs daisy
(julimama)

Ik heb ook nergens last van. Alleen een beetje gevoeligere en iets grotere borsten.
Oh ja en veel plassen. Schijnt er ook bij te horen.
Helemaal niet misselijk tot nu toe...

Ik heb eigenlijk ook weinig last met 5 weken en 3 dagen. Had wel al snel wat pijnlijkere borsten. Zitten met slapen ook wel een beetje in de weg, maar kan nog redelijk op mijn buik liggen. Verder inderdaad veel plassen. Had gister 23 keer geturft op een hele werkdag van 8 uur. Elk glaasje water of kopje thee, komt er in drievoud weer uit. Daarnaast ben ik wel vermoeider na een dag werken, dus lig wat eerder in bed.

De misselijkheid blijft nog even weg. Gelukkig!

Afgezien van een beetje moe en een opgeblazen gevoel en hevige buikkrampen die opkomen als ik rustig zit of lig nergens last van, maar wat nog niet is kan altijd nog komen.

Ik wacht het rustig af en laat me "verrassen" net als bij het moment dat ik afgelopen donderdag en vanmorgen een positieve test had. Pas dinsdag mijn nod. Duim wel dat het goed blijft gaan.

hai
het gekke is dat ik steeds aan het eind van de dag misselijk word beetje gek maar dan is mn buik zo vol en doet zeer (als menstruatiepijn) en behoorlijk misselijk. dit trouwens sinds een week of 3 daarvoor super moe en errug last van mijn hormonen (arme man en kinderen)

groetjes gertruda

Terug
Bovenaan