wanneer krijg je een buikje???

Hallo allemaal,
ik heb eigenlijk een hele gekke vraag, ik wil graag zwanger worden maar ga ook in juni trouwen. inmiddels heb ik een hele mooie jurk gekocht met een strak lijfje, nou vraag ik me af wanneer kun je zien dat je zwanger bent en vanaf welke maand begint ongeveer je buik te groeien??? ik ben eigenlijk bang dat ik straks een andere jurk zal moeten uitzoeken.

Groetjes een juni bruidje
 
Heel verschillend, ik kreeg na 12 weken al duidelijk een buikje. Maar andere mensen die ik ken hadden pas na 19 weken iets van een buikje. Maar het kan dus al na een maandje of drie. Maar als je in januari bijvoorbeeld zwanger raakt, wordt het wel een andere jurk!! Maar met een dikke buik kun je ook een heel mooi bruidje zijn.
 
Bij mij zag je bij 7-8 weken al een echt buikje onstaan. Niet heel groot, maar wel aanwezig. Als mensen niet wisten dat ik zwanger was, zouden ze denken dat ik aangekomen was.
Maar je bent er al vroeg bij met je jurk!!! Als ik jou was, zou ik de zwangerschap dan maar uitstellen. Bovendien kun je erg misselijk en moe zijn tijdens de zwangerschap en dat zou jammer zijn op je bruiloft. Het is een mooi moment (spreek uit ervaring) en dat geldt eigenlijk voor allebei. Ik zou eerst genieten van de bruiloft en daarna genieten van het zwanger zijn. Niet tergelijkertijd, maar dat is mijn mening.
 
Het ligt aan de persoon zelf inderdaad.
Je kunt niet zeggen vanaf week 14 bijvoorbeeld heb je een buikje.

Ik had ook al vrij snel dat mijn buikje begon te groeien en 19 november a.s ga ik trouwen (met dikke buik dus) maar ik heb ook een hele mooie jurk.
Het is alleen zo dat je even moet kijken hoelang je dan zwanger bent.
Ik kon dus niet iedere jurk kiezen omdat er bij mij gefoeteld moet worden.
En een jurk met lijfje gaat niet dan.

Veel succes!!!
 
hOI HOI,

Inderdaad ik heb dat ookben nu elf weken zwanger en bij 8weken had ik ook al iets van een buikje...
Maarrre ik ben ook zwanger getrouwd. Had mijn jurk ook al. Met een blote buik nog wel.. Bij mij was mijn bruiloft al eens uitgesteld i.v.m ziekte, dus mijn jurk had ik al... Ik was met mijn trouwen 25 weken zwanger, en had al een behoorlijke buik... Mijn jurk is dus helemaal aangepast moeten worden.. Weg blote buik, maar een mooi stukje(degelijk) eronder...

Ik zou het je niet aanraden om zwanger te trouwen.. Het heeft wel iets maar bij mij heeft mijn huwelijk altijd op de 2de plaats gestaan. Was veel meer met mijn zwangerschap bezig.. En erbij ik was heel gemakkelijk moe... Ook jammer...
Van de andere kant vind ik het wel grappig dat mijn zoontje eigenlijk bij ons trouwen is geweest...(in mijn buik dan)

Nou Veel succes met alles...

Groetjes Angela
 
In veel bruidswinkels kun je je jurk laten uitleggen, mocht hij door bv zwangerschap niet meer passen, dus een beetje buikje kun je wel hebben, maar ik zou zeggen bel ze eerst eens op om ernaar te vragen en verwacht geen eindeloze mogelijkheden: een buik van 7 maanden krijg je er waarschijnlijk net in, dus ik zou nu nog even wachten.

Groetjes,
Michelle.
 
Terug
Bovenaan