wanneer krijg je een buikje???

hoi bruidje.

dat is idd heel verschillend.
ik kreeg met zo'n 12 wk een klein bolletje, niet duidelijk hoor, maar sommige kleren zaten te strak.
met 23wk begon je het echt te zien. en spraken mensen me aan dat ik zwanger was.
ik zou die jurk terug brengen als dat nog kan, en dan tegen die tijd een andere jurk kopen. miscchien ben je binnenkort al snel zwanger, maar het kan ook zijn dat het langer gaat duren en kan je je jurk alsnog aan. maar voor de zekerheid toch ff vragen of je m mag ruilen. zou zonde zijn voor het geld als het straks niet meer kan!

veel succes met zwanger worden he?!
liefs sandy (39+3wk)
 
Hoi aanstaand bruidje.

Wij wilden ook graag al zwanger wezen maar niet te ver. Ik had het geluk dat ik rond de 14 weken op de bruiloft en toen begon ik net iets uit te dijen! En heb de trouwjurk pas 2 weken voor die trouwerij definief op maat laten maken! Toen was gelukkig ook de ergste vermoeidheid verdwenen en had ik zelf ook een zeer mooie geslaagde dag!

Groetjes en succes met de voorbereidingen!

 
Bij mijn tweede kind kreeg ik met 12 weken een buikje, maar bij mijn eerste kind kreeg ik met 9 weken mijn broeken al niet meer dicht en ik weet dat er veel meer vrouwen zijn die al met 8 a 9 weken de broeken niet meer dichtkrijgen.
 
ik denk dat als je nog niet zwanger bent, je niet kunt denken of je dan een buik hebt ja of nee. in het ergste geval wordt je niet snel zwanger.
ik zou eerder trouwen of uitstellen tot je een kindje hebt. ik vind zowiezo trouwen met een buik zoiets van: nou moeten we snel trouwen.
ja ik hou er persoonlijk niet van.

 
Grappig om te lezen,al die reacties! Ik kreeg pas na 6 maanden een buikje...niet dat ik dat leuk vond hoor..hihi....maargoed, mocht dat je overkomen past in ieder geval die jurk! alhoewel....mijn borsten waren wel al na 3 maanden een cupmaat gegroeid, inmiddels 1,5 zelfs...
Het heeft ook wel met je bouw en buikspieren te maken geloof ik.
Ach, een creatieve naaister verzint wel iets hoor!
 
hallo bruidje,
ik ben in juli getrouwd, enne 11 weken zwanger, ik paste ik mijn jurk, maar deze heeft me de hele dag geknelt, waardoor ik de hele dag ernaar uitgekeken heb, om de jurk uit te mogen doen! voor iedereen is het verschillend, maar een jurk met een lijfje is vaak moeilijker uit te leggen! ik wens je alvast een hele mooie, schitterende dag! geniet er lekker van!
 
Ja, het is bij iedereen anders...
Ik kreeg al rond negen weken mijn broeken niet meer makkelijk dicht, ze zaten gewoon niet meer lekker, zonder dat je nou echt al wat zag. Rond 14 weken heb ik zwangerschapsbroeken gekocht en daarna niets anders meer aan gehad. Maar, zoals ook in het mailtje hierboven, mijn borsten waren toen ook al flink uitgedijd, en inmiddels heb ik een ruime cup F in plaats van mijn normale cup C... Los van het buikje dus nog niets om rekening mee te houden!
Overigens zijn wij ook eerst zwanger geworden en hebben we toen pas een trouwdatum gepland... Ik heb een beroerde zwangerschap gehad, ik heb me geen dag goed gevoeld, ook niet op de dag van onze bruiloft, die we om die reden heel erg klein en kort gehouden hebben...
Groetjes,
Simone (38 weken)
 
Terug
Bovenaan