Wanneer kwam jullie 1e kindje?

<p>Hoi iedereen!</p><p>Ik ben inmiddels 40+2 dg zwanger en begin het wel een beetje zat te worden? Veel last van pijnlijke harde buiken, maar het zet maar niet door..</p><p>Wanneer bevielen jullie van je eerste kindje? Waren er nog voortekenen?</p><p>Liefs!</p>

Ik ben veel te vroeg bevallen, maar het verliezen van de slijmprop was toch wel hét signaal. Op donderdag de slijmprop verloren en op zondag bevallen. Veel succes nog even! 

38+1.. Klein onrustig gevoel overdag met een harde buik. Niet iets bijzonders. 1:30 regelmatige harde buiken om de 8 minuten. 5 uur later geboren❤️
Geen slijmprop verloren vooraf.

Bij 39+5 bevallen, precies een week nadat ik de slijmprop verloor. 
De dag voor de bevalling onrustig en onbestemd gevoel, en de kleine was super actief. geen andere voortekenen. 

Hier bevallen met 40+5. Met 40+4 is besloten dat ik de dag daarna ingeleid zou worden ivm te hoge bloeddruk. Die middag heeft de verloskundige mij gestript, en dat heeft denk ik gewerkt. In de ochtend (40+5) begonnen de weeën en ik was al bevallen voordat de inleiding zou starten :) 

Bij 40+4. Ik was de slijmprop verloren op de dag dat het begon.
Ik had net als w_p een onbestemd gevoel de dag dat het begon. 
Hoop dat het snel op gang komt.

Met 40+5 ben ik bevallen. Eigenlijk geen voortekenen,  werd snachts wakker van de weeën. Had wel dat ik de 2 dagen ervoor nog alles wilde opruimen en schoonmaken in huis. 

Terug
Bovenaan