Wanneer kwam jullie 1e kindje?

Dank voor al jullie reacties!! Ik hoop echt zo dat onze kleine niet meer lang op zich laat wachten! Zou fijn zijn als het deze week zou komen. Voel mij vandaag niet helemaal lekker ook! Beetje apart gevoel in mijn buik (moeilijk te omschrijven?). Gisterenavond was ik ontzettend misselijk, had last van diarree (sorry voor het detail) en ontzettende buikkrampen.. Heeft alleen helaas niet doorgezet ?

Met 40+5. Eerst wat lichte weeën, de golven die komen en gaan en toen de slijmprop. Duurde nog 2 dagen voor ze er was. 
Mijn zus met 41+5. Die bleef gewoon lekker zitten. Nadat ze voor de tweede keer gestript was, kwam ze eindelijk. 
Veel succes! 

Met 40.4 begonnen in de avond de weeën en met 40.6 is ze 's ochtends 01:52 geboren! Slijmprop ben ik met 40.5 na het strippen verloren (de weeën stopten even, dit heeft het wel weer op gang gebracht).

Met 38,6 bevallen. Ik voelde me al dagen bleh veel harde buiken en diarree en misselijk. Maar vooral ook heel onrustig. Heb de dag nog heel veel boodschappen ingeslagen en veel gepoetst om bezig te zijn. In de nacht zijn mijn vliezen gebroken 30 min nadat ik wakker was geworden van wat menstruatieachtigw krampjes

Precies op de uitgerekende datum. Begon met een scheurtje boven in de vliezen na een dutje de dag voor de uitgerekende datum. Verder totaal geen voortekenen. Ik was die middag nog naar de verloskundige gefietst en besproken wat we gingen doen bij 41 weken. Heb mijn moeder nog gebeld daarna dat de baby nog wel even bleef zitten. Niet dus. 
Mijn mijn tweede lag ik met 40+1 op de bank en wilde naar bed gaan. Ik wilde opstaan en zei nog tegen mijn man, nou dit wordt ook steeds lastiger. Ik lijk wel een walvis op het droge. En hops, daar braken mijn vliezen. Ook weer zonder enige voortekenen. Ze is met 40+3 geboren. 

Met 41 weken en 2 dagen is ons zoontje bas vandaag geboren... vanmorgen vroeg... gisteren werd ik gestript in ochtend.. ging slapen Savonds... kreeeg half 2 diarree en daarna begonnen de rugweeen... 3 uur braken me vliezen en is hij om kwart oVer 7 geboren vanmorgen... 
was echt intens en kreeg net me eerste kraam tranen en hij ligt nu naast me en vind het doodeng... alle geluidjes die die maakt... maar ben zo verliefd op dat mannetje.... 

Ik zit vandaag op 41.3 en ben ook gestript vandaag dus ben erg benieuwd , nu wel harde buiken en af en toe kramp, dus we zullen zien , spannend is het wel 

Terug
Bovenaan