wanneer liepen jullie kids los??

mijn dochter liep los rond 11 maand. eerst natuurlijk maar stuk of 4, 5 stappen maar nu (11 maand en 15 dagen) echt de hele woonkamer rond.
dus nu mijn vraag wanneer liepen die van jullie los?? en hoe hebben ze het geleert?
die van mij door heel vrolijk te roepen kom maar  hier en dan telkens steeds iets verder weg van haar en door ver te laten lopen van mij naar haar vader en dan echt op een leuke speel manier.
 
Hallo medemoeders.

Hier is nog een later kindje dat ook nog niet los kan lopen.
Hij probeert het nu wel en het gaat soms met kleine pasjes vooruit.
Mijn zoontje is nu vandaag 18 maanden geworden.

Via tafel,stoelen e.d. loopt hij wel, maar zodra hij dan maar in het midden van de kamer wordt gezet dan duikt hij naar de grond toe en gaat er dan als een haasje vandoor met kruipen.

Groetjes mammajesse.
van het Forum najaar 2004
 
Mijn zoontje is 16 maanden ruim, loopt nog niet los, wel aan 1 hand van ons en achter z'n loopauto wandelt hij veel de kamer door. Dus ook een latertje denk ik.
 
Hoi,

Mag ik vragen hoe oud je dochter was toen ze zelf begon te staan en te lopen met vasthouden.
Mijn zoon is namelijk 8 maanden en hij heeft vandaag zijn eerste stapjes gedaan in de box. Hij hield zich vast aan de rand en kwam zo naar me toe.

Ik vond het vrij vroeg. Maar nu lees ik dat jouw dochtertje zelfs al loopt met 11 maanden.

Ik ben erg benieuwd.

Leuk trouwens he? De ontwikkeling van die kleine gaat zo snel

groetjes
 
Hoi,

Mag ik vragen hoe oud je dochter was toen ze zelf begon te staan en te lopen met vasthouden.
Mijn zoon is namelijk 8 maanden en hij heeft vandaag zijn eerste stapjes gedaan in de box. Hij hield zich vast aan de rand en kwam zo naar me toe.

Ik vond het vrij vroeg. Maar nu lees ik dat jouw dochtertje zelfs al loopt met 11 maanden.

Ik ben erg benieuwd.

Leuk trouwens he? De ontwikkeling van die kleine gaat zo snel

groetjes
 
Terug
Bovenaan