wanneer liepen jullie kids los??

Hoi,

Mijn dochtertje sprong toen ze 5 1/2 maand oud was van mijn knie en ging staan Gelukkig maar 1 keer, en dat heb ik niet al te vaak laten gebeuren omdat mij niet goed leek voor de ontwikkeling. Maar van de week zette ik haar op de grond (liet haar staan) en ze zette haar voetjes naar voren. Maar goed, ze loopt gelukkig nog niet los, en dat wou ik wel zo houden, voorlopig dan. MAar ze vindt het leuk om te springen en te doen, meestal. Ze had vanaf het begin al sterke spieren in haar beentjes.
 Maar goed ik weet ook dat de dochter van mijn vriendin liep met 7 aanden oud.

Groetjes Sandra moeder van Natasjan (04092005)
 
Hallo medemoeders,

Ik heb van de week ook al een berichtje achtergelaten dat mijn zoontje van anderhalf nog steeds niet los loopt.

Nou wij hebben groot nieuws sinds gisteren loopt hij los en vindt het ook nog heel erg leuk ook.

Dit wou ik even kwijt.

Groetjes mammajesse
forum najaar 2004
 
Leuk om te zien he, het los-lopen! En dan die blijde koppies (smelt).

Het ging bij ons ook zomaar opeens van de ene dag op de andere dag. Uiteraard bij de oppasdag van mijn schoonmoeder (waarom bij haar???) ging onze zoon meer stapjes los zetten. Samen hebben we toen besloten dat we dit wel lopen mochten noemen.
 
Hoi,

Stijn kon met 10 maanden zelfstandig staan en enkele pasjes los lopen. We hebben niet met hem geoefend maar hij is heel erg ondernemend en nieuwsgierig. Om van de tafel, naar de bank, naar de kast en weer terug te kunnen (en ondertussen  overal aan te zitten) waren die paar stapjes telkens van cruciaal belang. Met 11 maanden liep hij zelfstandig. Wel een hele opgave hoor als ze snel met lopen zijn en overal aanzitten, want ze luisteren totaal niet!!!! Nu is Stijn bijna 16 maanden en luistert hij  beter. Dat scheelt echt zoveel die paar maanden.
 
Groet
Lies
 
hoi becca
mijn dochter ging zelf staan met 8 en half maand bij de bank daar ging de kat liggen te slapen en die wou ze wel even pakken en daarvor moest ze gaan staan. dus was extra stimulerend om te gaan staan.   vanaf toen ging ze langs de bank en tafel lopen. ja echt leuk nu ze dingen beginnen te leren.
 
Terug
Bovenaan