Wanneer maat 80?

Ik wil er nog wel bij vermelden dat ik niet zoveel merkkleding koop, als ik merkkleding koop, koop ik dat altijd een maat groter, omdat mijn ervaring met merkkleding is, dat ze vaker kleiner vallen ( babybarb, mexx, oilily) Mijn meeste kleertjes komen van de Zeeman, H&M, Hans Textiel en Hema. Vooral de H&M vind ik groot vallen.

Hoi!

Zoonlief is nu 13 maanden en heeft nu goed maat 80 aan. Hij was te klein bij z'n geboorte, we zijn met 42 begonnen, en ik had echt niet gedacht dat hij 80 met z'n verjaardag aan zou kunnen, maar het is gelukt hoor! Denk dat ik de hele zomer door kom met maat 80, misschien dat hij in de winter naar 86 gaat, maar dat zie ik tegen die tijd wel, ik zou zo graag kleding willen kopen, maar mijn mannetje is zo snel gegroeid het eerste daar (ruim 32cm) dus daar ga ik niet meer vanuit, ik koop nu gewoon kleding in de maat die hij nu heeft, wel of niet in de uitverkoop!

ik ben groot fan van de H&M, als je dat tegen z'n kledingkast roept, dan valt meer dan de helft eruit. Daarnaast heeft Hema af en toe leuke kleren en de Prenatal, maar meer niet!

Groetjes
Angel

Hoi,
Lieve is nu bijna 11 mnd, en draagt met gemak maat 80.
Idd zijn de kleertjes van mexx al maat 86, die vallen niet zo ruim.
Ik hoef pas weer na haar verjaardag naar het buro, dus geen idee hoeveel ze weegt, of hoe lang ze is..
Gr Rina

Hoi Linda,

Hoezo niemand uit de buurt van Eindhoven hier, ik woon in Someren-Eind (ligt ong 25 kilometer van Eindhoven af).
Daan is op dit moment net 1 jaar oud, maar draagt in broeken nog echt maat 74 (80 is veel te lang, 2x omslaan), shirts draagt hij wel maat 80.

Ik heb het geluk dat ik nog heel veel heb liggen van zijn broer en 2 neefjes, kom zo ongeveer om in de kleding.

Als Marissa nog nu 68 draagt, dan zou ik gokken op maat 74/80 voor de winter. Na de 1e verjaardag groeien kindren niet meer zo hard.

gr Saskia

Hoi,

ik heb Stijn vanaf dat hij een maand of acht was in maat tachtig. En zijn rompers zijn al maat 86-92! Stijn heeft een lange rug en de kleinere maat zat dan zo strak. Dat lijkt me niet prettig voor hem.

Ik ben zelf niet zo van het ruim van te voren aanschaffen van kleertjes omdat ik het risico te grrot vind bij zo'n kleintje dat ze er niet in passen in het juiste seizoen. Voor de oudste twee doe ik het wel want die groeien niet zo vlug meer.

Groetjes van Marloes

Hoi Saskia,

Dat klopt dat is niet zo heel ver weg. Winkel jij wel eens in Eindhoven? Zit een hele leuke winkel met Imps en Elfs kleding die nu echt mega uitverkoop heeft :)
Jij had toen toch ook die workshop gedaan bij Cake and Co?

groetjes

Linda

Hoi Linda,

Dat ben ik inderdaad.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik de laatste1,5 jaar  niet meer in de stad ben geweest.
Wij zaten nog middenin de verbouwing toen in beviel van Daan, dus daarmee waren we toen nog druk. En nu met 2 kinderen komt het er gewoon niet van.
Ik wil wel, maar er moet hier in huis ook nog zoveel gebeuren, dat ik niet iedere keer kan vragen of ik weg kan en mijn man op de kinderen let.
Maar binnenkort moet ik echt gaan winkelen, want de oudste moet nieuwe zomerkleding, wil nu toch wel eens gaan kijken bij H&M, C&A ed.
Als ik ga winkelen in het meestal Helmond, is het ook markt op zaterdag, kun je ook lekker snuffelen.

gr Saskia

Hoi Saskia,

Wij gaan morgen toevallig in Helmond winkelen omdat we daar naar de notaris moeten 's middags en we vinden het altijd leuk om andere winkels te ontdekken. Ben uds erg benieuwd.

groetjes

Linda

Terug
Bovenaan