Wanneer mag de kleine mee op de fiets??

Van het consultatiebureau mag ik toch echt kleine stukjes met haar gaan fietsen. En ja ze valt wel om als ze op de grond zit, maar als je goed leest is dit omdat ze alles wil pakken, het is niet zo dat ze niet kan zitten want ze kan het wel. Ze wil alleen teveel.
Maar om op de vraag terug te komen waar het om draait, je kindje mag dus op de fiets zodra het ruggetje sterk genoeg is.

Ik had het wel goed gelezen hoor. Maar het leek mij dat ze dan haar evenwicht nog niet goed kon bewaren als ze iets wil pakken en dan alsnog omvalt.
Heb ik misschien verkeerd begrepen.
Doe lekker waar je jezelf goed bij voelt en geniet van je kleine meid.
Sil

Hoi,

Uhmmm, ik ga af en toe ook met Heather op de fiets . Ze kan inmiddels redelijk zitten.

Het is eigenlijk de enige manier om Heather op dinsdag naar het kdv te krijgen (mama moet dan gelijk door naar het station om daar de trein te nemen naar haar werk). Eerst deed ik dat in de buikdrager (op de fiets, schijnbaar ook weer zo'n doodzonde), maar daar is ze nu toch echt te groot voor geworden. Ach, H. vindt het geweldig op de fiets en die drie minuten in de week... Ik gok het erop!

KT

Ik heb een fietskar trouwens, waar ik de maxi-cosi in vast zet. Ideaal; Kan ze toch mee op de fiets en ligt ze lekker in de maxi-cosi.
Sil

hoi,

Leuk dat iedereen weer anders reageert, moet volgende week naar het CB en dan hoor ik wel wat hun zeggen.
Was erg benieuwd of jullie al met ze gingen fietsen. Hij zit al wel ruim een maand in de kinderstoel en dat gaat prima, zit heel erg recht. Nog een weekje dan weet ik wat ze er op het CB van zeggen hoop dat het mag hij vindt het super om buiten te zijn!

groetjes maiko1984

Ja Natas, zo doe ik het ook. Heb er alleen geen foto van.
En dan de oudste achterop en de hond in het mandje voorop; een complete optocht!
Sil

Terug
Bovenaan