Wanneer mag de laatste voeding eraf

Hallo...

Ik vraag me af tot wanneer je nog een fles moet geven rond 19uur.
Onze zoon van 8,5 maand slaapt de laatste tijd erg goed en om en nu wakker te maken vind ik ook sneu.en de laatste 2 dagen gaat het al zonder een fles rond 19u.
Probeer nu rond 17uur te eten en het toetje ietsjes later.

Maar mag ik die voeding er dus nu al afhalen...

Groeten kristel
 
hallo,
op het cb zeiden ze zodra de kindjes het zelf aangeven hoef je geen laatste fles meer te geven,een danoontje voor het slapen gaan zou voldoende zijn,wij hebben het geprobeert maar onze zoon wilt toch nog wel graag zijn fles,op danoontje of yogurt red hij de nacht niet.succes
gr yvonne
 
Thanks...
ik moet pas over 2 weken naar CB.Dus vandaar hier mijn vraag.
Ik merk dat hij zoiezo minder van de melk is,misschien een periode.
Ben sinds 2 weken helemaal gestopt met borstvoeding(echt veel bijten :( en nu krijgt hij allleen de fles,maar ook vandaag laat hij veel staan.wel drink hij water of wat diksap dus hij krijgt wel genoeg vocht binnen.
Of zouden het de tanden zijn.... ach ja...we proberen maar weer wat,zolang ze tevreden zijn....:)

grt kristel
 
Hoi Kristel,

Ik moet ook pas over 2 weken naar het cb, maar onze meid geeft het zelf wel goed aan of ze nog wil of niet. Geven we haar yoghurt als toetje, dan drinkt ze de fles niet meer leeg. Laten we yoghurt staan, dan drinkt ze de fles nog leeg. Melk lijkt me nog gezonder dan yoghurt, dus dan maar even geen toetje. Ze vindt het ook niet erg. Onze meid wil nog niets anders drinken dan melk, maar probeer het al weken om haar thee of roosvicee te laten drinken. Tevergeeft..... Ik ben dus ook nogal aangewezen op haar flesjes i.v.m. voldoende vocht.

Groetjes, Irene
 
Terug
Bovenaan