wanneer mag je je rot gaan voelen omdat het niet lukt ???

je mag je altijd rot voelen als het niet lukt.. of je nog maar net bezig bent of al een hele poos...

je moet je voelen zoals je je wilt voelen en wat helpt op dat moment..

succes meis..

liefs..

Jouw verhaal is erg herkenbaar! Ik zit in precies hetzelfde schuitje, maar dan nog wat langer. Idd iedereen om mij heen binnen 3 rondes zwanger en wij nog steeds niets...

Wij zijn na 14 maanden naar de ha gestapt, maar officieel staat er een jaar voor, voor je naar de ha mag stappen.

Probeer je vooral positief te blijven voelen, maar ik weet dat dat lastig is. Ik heb ook een dip gehad van 2 maanden en voelde me er echt niet prettig bij. Nu de onderzoeken in het ziekenhuis wat vorderen en we bijna met de behandeling gaan beginnen, voel ik me weer wat opgewekter. Het klinkt raar, maar het schelet een hoop nu ik weet dat 'ze' met ons bezig zijn.

Meis, sterkte en probeer je niet door negatieve gevoelens mee te laten slepen! Lucht je hart hier wanneer je het nodig hebt!

Liefs Daisy

Lieve allemaal ,

Dank jullie wel voor alle lieve reacties !!!
En voor de tips !!!

Heb er echt iets aan weet nu dat ik niet raar ben en me niet aanstel !

Ik voel me stuk rustiger nu ik weet dat jullie je net zo voelen en het gevoel begrijpen .

Een kindje neem je niet maar dat krijg je zei iemand laatst tegen me nou dat is zo blijkt maar weer !
Ik hoop voor ons allen dat we binnenkort dus een kindje krijgen .
Voor jullie allemaal een dikke knuffel voor de peptalk !!

xxx tamara

Terug
Bovenaan