Wanneer matras beschermen

Ik heb hem toevallig vannacht voor het eerst gebruikt. Valt niet tegen vind ik. Ik had erger verwacht met alle verhalen die ik gehoord heb. Maar goed, kan nog komen. Ik ben nu 36.5 weken. Onze kraamzorg adviseerde voor de 37 weken.

Wat een goed idee om voor een paar euro zo'n beschermer bij action te halen. ik ga straks gelijk even kijken. heb het matje er 1 nacht onder gehad en hele nacht liggen draaien. wat een ramp! Schuift echt alle kanten op en mijn koblnt gloeit er af... maar wij hebben dit bed ook nog geen jaar dus wil het wel netjes houden..

Ik heb op de markt een hoes voor bedplassers en extreme Zweters gekocht. Er zit dan een plastic laagje onder de hoes die beschermd. Ik vond bet ideaal. Een paar euro geloof 5

Ik heb hem gisteren erop gelegd, zat in het kraampakket, daar stond dat ik hem met 36 weken moest plaatsen, ik ben nu 37 weken, leek me vroeg genoeg. Ik heb nog een molton tussen het onderlaken en het matras, en ik heb hem onder de molton gedaan, dus ik merk er niet zoveel van. De vorige keer zijn mijn vliezen 's nachts gebroken dus ik was er wel blij mee!

hoi hoi

roozz slaap jij ook zo slecht met al die klachten? hier ene kant rib gebroken en andere kant gekneusd en bekkeninstabiliteit.

dat het bed zo hoog is vind ik soms irritanter
gelukkig heeft mijn man het bed eerst gefixt
want het hoofdbord viel beetje uit elkaar (wat technisch niet mag) dus houten plank erachter en paar schroeven hahahaah
anders ging ik er echt neit in slapen.

ooit wil ik zo'n hotel bed, ben ff de naam kwijt.

Mn man neem binnenkort weer een zeil van zn werk mee,dat kan om heel het matras heen en verschuift ook niet zo....mn man werk bij een zeilmakerij dus kan zo meenemen....de vorige keer maar goed ook want bij het breken van de vliezen kwam er een heeel zwembad uit!!!dat hadden we nooit gered met zeiltje uit het kraampakket.daarnaast kwamen er ook nog een stuk of 6 grote handdoeken bij te pas.de verloskundige zei ook:heeel veel vruchtwater...dus uit voorzorg maar weer doen,ga zo met 37 weken op bed.ligt idd niet fijn maarja je moet wat

liefs jootje

Mn man neem binnenkort weer een zeil van zn werk mee,dat kan om heel het matras heen en verschuift ook niet zo....mn man werk bij een zeilmakerij dus kan zo meenemen....de vorige keer maar goed ook want bij het breken van de vliezen kwam er een heeel zwembad uit!!!dat hadden we nooit gered met zeiltje uit het kraampakket.daarnaast kwamen er ook nog een stuk of 6 grote handdoeken bij te pas.de verloskundige zei ook:heeel veel vruchtwater...dus uit voorzorg maar weer doen,ga zo met 37 weken op bed.ligt idd niet fijn maarja je moet wat

liefs jootje

Terug
Bovenaan