Wanneer merkte jullie of je zwanger bent/was???

Hoi meiden, ik zit in me laatste week voor me nod...weer afwachten..altijd een leuke spanning! Maar ik wilde graag van jullie weten wanneer je merkte dat je zwanger was/bent? Voor de test.... En wat waren jullie eerste symtonen? En had je die al vrij snel na de eisprong?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! :) Ik denk overigens dat dat voor elke vrouw anders is....De een heeft al vroeg in de zwangerschap overal 'last' van en de ander heeft nergens last van..... Ik zou het niet weten aangezien wij nog steeds bezig zijn voor ons 1ste kindje maar ben ook benieuwd naar de ervaringen van de (pas) mama's.

Hoi,

Ik ben nu zwanger van ons 2e wondertje. De eerste zwangerschap was een verrassing en ik weet dus niet wat ik toen voelde. Bij deze zwangerschap ben ik hier ook actief geweest en nu achteraf wist ik dat ik dat ik zwanger was. Maar op dat moment den je dat je lichaam je weer voor de gek houdt. Ik zou ''rustig'' afwachten tot je nod en dan testen.

Succes en hopelijk is het raak!!
Liefs ciomama

Hey hey,

Op dit moment ben ik bijna 34 weken zwanger van ons eerste kindje en ik heb wel duidelijke symptomen gevoeld die op de zwangerschap wezen. Het is alleen niet gezegd dat de symptomen bij iedere zwangerschap hetzelfde zijn en vaak blijkt de wens de vader van de gedachte (of het gevoel in dit geval ;-))

Wat ik voelde was spierpijnachtige steekjes in mijn liezen. Deze steekjes begon ik ongeveer een halve week voor NOD te voelen.

Helaas komt de zekerheid pas bij een streep op een strip.

Veel succes met afwachten!!!!

Groetjes,
Melian

Heeey!!

Ik ben nu 8 weken zwanger van de eerste. Ik had alle maanden voor NOD kleine klachten, bv. zere borsten. Dit had ik juist niet toen ik zwanger bleek. De misselijkheid en andere klachten kwamen pas met 6 weken zwangerschap.
Groetjes, Chantal

Het enige wat ik nu merk is dat ik moe ben. Dat had ik met de eerste ook. Wel wat kleine krampjes onder in de buik, maar die heb je ook als je ongesteld moet worden. Voor de rest had ik bij de eerste dat ik rond NOD 4 dagen misselijk (daarna niet meer) ben geweest en dat heb ik nu weer gehad. Hoop dat het nu hetzelfde gaat. Had een superzwangerschap, behalve dat ik zo moe was.

Ik had bij mijn eerste vier dagen na bevruchting (dus nog ver voor NOD) 2 hele dikke pukkels en ik heb normaal echt NOOIT pukkels. Het was toen eind december en we wijdden het dus aan teveel kerstchocolaatjes, pas achteraf realiseerde ik me dat dat met de zwangerschap te maken had. Voor de rest was alles identiek aan ongi symptomen dus in die zin kwam het als een verassing.

Terug
Bovenaan