Wanneer merkte jullie of je zwanger bent/was???

Ik hield steeds mijn temperatuur bij. Als je eisprong komt, gaat je temp met ongeveer 0,5 graden omhoog. Deze daalt dan weer op het moment dat je ongesteld zou moeten worden. Op mijn NOD dag was mijn temp nog steeds hoog. Toen wist ik al meteen dat het raak was en een week later tijdens de test bleek dat ook zo... Verder had ik alle keren daarvoor zere borsten en een moe gevoel, dus daar kon ik het niet meer aan aflezen...

Bij mijn eerste zwangerschap was het zo dat we al ruim 2 jaar bezig waren om zwanger te worden. In die tijd had ik al van alles gevoeld. Deze keer voelde niet anders dan normaal. En in het bewuste weekend kwam de bruine afscheiding, dus baalde weer als een stekker. Maar een aantal dagen later zouden we onze eerste afspraak met de gyn. hebben. Echter het bleef bij bruine afscheiding, er kwam totaal geen helder bloed bij en in de dagen erna kreeg ik afkeer van koffie en werd ik misselijk van andere geuren. De avond voor de afspraak bij de gyn een test gedaan en ik was zwanger! Bij de tweede heb ik ook niets gemerkt, had deze keer echter geen bruine afscheiding, maar helemaal niets. Ook deze keer kwamen de kwaaltjes vlak na de NOD.

Terug
Bovenaan