Wanneer met verlof...

Hoi,

Ik zit in de superluxe positie dat mijn verlof met 31 weken al ingaat (begin van de zomervakantie) Lang leve het onderwijs. Omdat mijn verlof gedeeltelijk dus in de zomervakantie valt krijg ik hier ook nog 3 extra weken voor terug. Dat betekent dat ik pas weer tegen de kerst hoef te beginnen, wat een vooruitzicht...Maar ik besef dat dit een voorkeurspositie is hoor en ik wens ieder die langer door moet/ gaat werken heel veel succes en sterkte.

Groetjes Saskia (26 wk, 5 dagen)

Hier ook iemand uit het onderwijs. Maar eigenlijk zit ik nu al thuis, in de ziektewet. Jammer, maar het gong anders echt niet meer. Ik vond het de vorige keren wel fijn om 6 weken van te voren te stoppen. Nu hoef ik ook pas tegen de kerst weer terug. Maar ik heb gespaard en neem ook nog fulltime ouderschapverlof op. Ik ga pas per 1 februari weer aan de slag. Bij de eerste stond ik na 11 weken weer voor de klas, bij de tweede pas na ruim een half jaar. Dat laatste beviel me prima.

Hoi,

Zelf ga ik 5 weken van te voren waarvan 1 week cadeau omdat dat een week is waarin ik normaal gesproken vrij ben volgens vast rooster.
Anders was ik 4 weken van te voren gegaan.
Nu kan ik er nog 4 weken vakantie achter plakken en is met kerst mijn 1e werkdag weer. Ik werk in de zorg dus de feestdagen mag ik weer aan de bak, vaak is het dan rustiger doordat bewoners naar huis of familie gaan dus dat is rustig aan beginnen met werken.
Maar het moet allemaal wel goed blijven gaan. Het werken wordt echt heel zwaar en zie er steeds meer tegenop om te moeten gaan.
Vooral omdat ik nog steeds misselijk ben en sinds 3 weken ontzettend last van mijn darmen waardoor ik pijnaanvallen krijg. Ook s nachts. Dus slaaptekort.......

Maar een ieder ervaart het anders.............

gr. Blije Mama van 2
27 wk + 5 zwanger

Hoi!

Omdat ik als invaller in het onderwijs werk heb ik over 3 weken zomervakantie met aansluitend verlof. Echt luxe dus. Als ik dit niet had gehad zou ik 6 weken van tevoren gaan. Het lijkt mij erg zwaar om 4 weken van tevoren te gaan...

Ik ga 4 wk van te voren met verlof, heb een zittend beroep en dit is me de vorige keer ook goed bevallen.
Nu heb ik alleen het luxe dat mijn verlof begint op de laatste dag van de Bouwvak en met de Bouwvak is het bedrijf gesloten, heb dus 7 wk vrij voor de uitgerekende datum!!

gr. Ilone

hoi

ik weet het nog niet, ik wil proberen 4 weken te doen. De vorige x kwam ik halftijds in de ziektewet dus dan is 6 weken verplicht.

nu heb ik ander werk, veel minder en lichter dus 4 weken moet te doen zijn.

Hopelijk heb ik dan nog wat vakantiedagen over en begin ik begin januari pas weer.

Trouwens mits ik een contractverlenging krijg, ben net terug van vakantie en ga morgen eens bellen naar mijn werkgever!

wordt   nog spannend dus.

x Petra

Terug
Bovenaan