Wanneer meubels en dergelijke bestellen

<p>Hi lieve mommy’s en mommy’s to be,</p><p>ik ben benieuwd of jullie enig idee hebben wat de verschillende levertijden zijn en wanneer je dus dingen als een kinderkamer, maar ook een kinderwagen zou moeten bestellen. <br /><br /></p><p> </p>

De meeste mensen wachten de 20 weken echo af en gaan dan dit soort dingen bestellen. Ik heb zelf nog iets langer gewacht. Levertijden wisselen erg per winkel en welke meubels je op het oog hebt. De enige die je daar goed over kan informeren is de winkel zelf ?. 

Wij hadden het voor de 20 weken echo. Niet vanwege levertijden, maar omdat het leuk is ?. Kinderwagen was er binnen een week, meubels komen van Marktplaats (echt zo blij mee!).

Ik geef ook niks om nieuwe spullen, dus veel tweedehands van Marktplaats. Ik had met een week of 15 alle grote dingen al bij elkaar, nu dus nog de laatste dingen wbt lakentjes, dekens, kleding etc. 

Ik geef ook niks om nieuwe spullen, dus veel tweedehands van Marktplaats. Ik had met een week of 15 alle grote dingen al bij elkaar, nu dus nog de laatste dingen wbt lakentjes, dekens, kleding etc. 

Wat misschien goed is om te weten is dat winkels als Babydump ook een koopgarantie hebben... 

Baby-Dump biedt een koopgarantie. Bij een teleurstellende zwangerschap zal Baby-Dump alle ongebruikte artikelen retour nemen en krijg je het reeds voor deze artikelen betaalde bedrag terugbetaald. Zijn de artikelen nog niet geleverd, dan wordt de eventuele aanbetaling terugbetaald. De koopgarantie is geldig tot de geboorte van je baby en geldt niet voor goederen die al gebruikt en/ of gewassen zijn. 

Dat vond ik wel een geruststellend idee. (niet dat ik dacht dat er iets fout zou zitten, maar wel dat de mogelijkheid van retourneren er al is. Onze meubeltjes hebben we rond de 21 weken binnen gekregen uiteindelijk. 

Terug
Bovenaan