Wanneer meubels en dergelijke bestellen

Wij hebben de aanbiedingen in de gaten gehouden. 
met 13 weken hadden we de kinderwagen al in huis. En met 20 weken de babykamer besteld. Die was er met 23 weken zwangerschap. 

Ook Babypark en Prenatal bieden die koopgarantie. Mocht de zwangerschap eindigen dan kunnen ongebruikte producten retour (Ik ken de precieze regels niet hoor).

Oh, dat is inderdaad wel een geruststelling. Los van het feit dat het gewoon leuk is om te babyshoppen, ook handig om netjes op tijd te zijn en geen gestress te hebben.

Ik heb heel snel een 'babylijst' voor onszelf opgesteld. Aangezien het onze eerste baby is, moest ik gewoon een beeld krijgen van alles wat we zeker nodig hadden.
Ondertussen hebben we een box, een wieg, een verzorgingstafel, een wipper, een buggy en maxi cosi en een draagzak. Bija alles tweedehands op de kop kunnen tikken of gratis van kenissen gekregen.
Ik ben nu 22 weken ver en het is een heel fijn gevoel om te weten dat ik zo goed als alle noodzakelijke grote zaken al in huis heb. 
Enkel het meegroeibed (wanneer de wieg te klein wordt) moeten we nog bestellen en een kast voor de kledij enzo. Dit kopen we liever nieuw omdat dat ook langere tijd mee zal gaan. En de kleinere zaken kunnen we op onze officiële babylijst zetten, want daar zit nu ook geen haast meer achter... 

Terug
Bovenaan