wanneer misselijk en wanneer genoeg hcg voor positieve test?

zoals in vorige topic te lezen ben ik misselijk.
precies hetzelfde soort misselijk als bij Nooya in t begin.
Ik heb vandaag getest maar was negatief.
ik zit nu in mn geheugen te graven en volgens mij heb ik bij Nooya heel in t begin toen ik ook misselijk was een weekje ofzo ook een test gedaan. eerst een paar keer negatief getest toen....
kan het zijn dat ik net als toen misschien heel vroeg in de zwangerschap al misselijk ben en dat er dan nog niet genoeg hcg is om positief te testen of heb je gelijk vanaf de bevruchting genoeg hcg?
ik dacht van iemand hier te lezen die ook vanaf dag 1 misselijk was.
weet iemand hier meer van?
niet dat ik nou zo graag gelijk weer zwanger hoop te zijn hoor maar vind onzekerheid gewoon niks en snap mn misselijkheid niet. en ook ben ik niet ongesteld geweest....
Groetjes

Hai, ik voelde me ook vrij snel misselijk. Ongeveer een week voordat ik kon testen (dus een week na de conceptie) ik wist toen dus eigenlijk al zeker dat ik zwanger was.

oke dus misschien moet ik nog ff een weekje in spanning zitten. o nee, over twee weken kan ik dan toch pas testen? (als ik misselijk blijf natuurlijk)
ik durf het niet te geloven maar mn gevoel zegt; dit kan toch niet anders...echt precies t zelfde soort misselijkheid.

hey leuk dat je nieuwschierig bent!
nee ik heb maandagavond weer een test gedaan. maar niet zwanger...misschien had ik langer moeten wachten, ik weet het niet.
Ik snap er ook niks van want ben bij vlagen misselijk en ben ook nog steeds niet ongesteld geweest...
en heb meer/ander soort afscheiding dan normaal...wat ik ook in de zwangerschap wel had.
dus ja ik weet het ook niet...misschien moet ik gewoon geduld hebben en wachten totdat ik ongesteld word, maar ik ben in dit halfjaar maar 1 keer piepklein beetje ongi geweest..dus raar....
baal er eigenlijk een beetje van, wil weten waar ik aan toe ben.
misschien moet ik naar de dokter gaan omdat de ongesteldheid nog niet op gang is, weet niet of dit erg is.
bedankt voor je interesse!

liefs

nee ik heb maandagavond weer een test gedaan. maar niet zwanger...misschien had ik langer moeten wachten, ik weet het niet.
Ik snap er ook niks van want ben bij vlagen misselijk en ben ook nog steeds niet ongesteld geweest...
en heb meer/ander soort afscheiding dan normaal...wat ik ook in de zwangerschap wel had.
dus ja ik weet het ook niet...misschien moet ik gewoon geduld hebben en wachten totdat ik ongesteld word, maar ik ben in dit halfjaar maar 1 keer piepklein beetje ongi geweest..dus raar....
misschien moet ik naar de dokter gaan omdat de ongesteldheid nog niet op gang is, weet niet of dit erg is.

liefs

pf het forum doet weer raar.

liefs

En, nog een tesje gedaan? Spannend hoor! Stomme vraag misschien, maar wat hoop je dat de 'definitieve uitslag' zal zijn?
Ik ben helemaal niet misselijk geweest dus daar kan ik je niks over zeggen. Ik had alleen last van een enorm jeukende voorbumper... :)
Mijn man en ik willen graag nog een tweede kindje. Dat kan me eigenlijk niet snel genoeg gaan maar we hebben besloten hier niet aan te beginnen voordat Anouk 1 jaar is. Rond die tijd dus laat ik mijn spiraal verwijderen. MITS ik dan 20 kilo lichter ben dan nu! Het is maar goed dat het verwijderen van een spiraal wat meer werk en overweging is dan stoppen met de pil. Anders werd er denk ik al hard gewerkt aan nummer 2... Tsja, hart is groter dan verstand he.

Terug
Bovenaan