wanneer misselijk en wanneer genoeg hcg voor positieve test?

hey,
ja heb gister een testje gedaan maar weer negatief.
wij willen wel graag een tweede. maar het hoeft niet al la minuut. als ik wel zwanger zou zijn geweest zouden we er ontzettend blij mee zijn.
nu de test negatief is wil ik alleen nog maar meer voor een tweede gaan.
maar ik ben dus ook nog steeds neit ongesteld en en ben nog steeds misselijk bij vlagen.
ik heb woensdag een afspraak bij de dokter omdat ik wel wil weten hoe dat nu komt dat mijn menstruatie niet op gang komt en ik wel misselijk blijf... is toch raar?
Groetjes,
M

Hey,
pf veel te druk om eerder te reageren,
ja was woensdag bij de dokter. hij heeft met de echo gekeken en zag dat mn eierstok nog niet helemaal was zoals ie zijn moest...dit schijnt vaak voor te komen.
een half jaar na bevalling is wel wanneer het normaal weer allemaal qua hormonen goed in balans zal moeten komen en dus ook weer eisprong en menstruatie.
maar bij mij is dat dus niet zo. Hij zag niks wat leek op ontsteking oid. (ben 3 mnd terug ook al eens voor transvag echo geweest bij gync en toen was alles goed)
ik moet over 3 weken terugkomen. dan kijkt ie of hij al iets van een folikkel ziet groeien (wat dus een eisprong gaat worden) zo niet dan wil ie op hormonen gaan prikken. of ik misschien nog teveel prolactine heb.
maar weet niet wat dan de volgende stap is. misschien hormonen krijgen om de boel op te starten? dat lijkt me niet zo fijn.
vind het toch wel raar eigenlijk.
maar ja ik wacht gewoon wel af.
ondertussen ga ik steeds meer puistjes krijgen, heb ik nog nooit eerder gehad...mn hormonen zijn vast aan t werk.

Dat is heel wat anders als waar je zelf over denkt...
Maar het is te hopen dat alles nu snel weer op gang komt, want als je met hormonen in de weer moet is niet zo lekker natuurlijk.
Succes met alles in elk geval!!

Terug
Bovenaan