Wanneer moe/misselijk/enz enz???

Hoi hoi,

Ik heb gister mijn eerste echo gehad in het zk. Ik ben nu 7 wk en 4 dg zwanger en alles zag er top uit!!! Maar ik vind dat het me allemaal mog makelijk af gaat.
Soms een btj misselijk en wat moeier dan normaal. Elke week denk ik van, nou volgende week zal het wel erger worden...

Wanneer begonnen jullie extreem moe en misselijk te worden?

Groetjes
 
Hoi,
Gefeliciteerd
Als je geluk hebt niet, hoop maar dat het zo blijft, wel zo lekker, ik ben bij de eerste 2zwangerschappen nooit misselijk geweest, dit keer had ik er wel veel last van, maar ook maar van week 7-8 tot week 16-18, was ook lang genoeg, want een pretje is het niet!
Bij de eerste zwangerschap wel heel erg moe geweest, daarna eigenlijk niet, alleen momenten!
Je kunt er niks van zeggen!
Liefs
 
meid duim dat het zo blijft meestal is de piek rond 9 a 10 weken en dan worden de klachten minder. Ik ben zoooo ziek geweest vanaf week 5. De meesten vrouwen hebben klachten juist gelijk vanaf week 5,6 .
 
Gefeliciteerd metj je zwangerschap!

En geniet dat je nergens last van hebt, Niet iedereen word ziek zwak en misselijk tijdens de zwangerschap. Ik ben nu 29w4d en ik heb mijn hele zwangerschap nergens last van gehad.
Tuurlijk ben ik wel eens misselijk geweest en moe. en momenteel heb ik wat last van maagzuur... maar ik mag echt niet klagen!
Geniet ervan meis, ieder lichaam reageert anders op een zwangerschap.

Liefs ann
 
Ik zou zeggen, geniet van het gebrek aan kwaaltjes. Bij mijn eerste dochter ben ik fluitend door de zwangerschap gekomen. Deze keer had ik de eerste weken ook weinig last. We zijn zelf een paar dagen naar Parijs gegaan en los van de vele wc-bezoekjes ging het prima. Snel dat we thuis kwamen is het totaal omgeslagen en heb ik sindsdien echt alle kwalen die in de boeken staan.
Naast alle kwalen ook een uitgebreide buikgriep gekregen. Dus niet vrolijk voor mij maar vooral erg vervelend voor mijn omgeving die nu leven met een erg ongezellige zwangere. Dus geniet vooral!
De mate van je kwalen zegt echt helemaal niks over de ontwikkeling van je baby. Vaak heb je het id "als ik kwalen heb ben ik pas echt zwanger".
Maar niks ervan, je wordt misschien gewoon een stralende aanstaande moeder.
 
ik was in totaal 4 weken wat misselijk en draaierig.
maar ik mag niet klagen.
nooit moeten overgeven en ik had het vooral met autorijden.
daarna niks meer aan de hand.
dus het hoeft niet zo erg te zijn als de meeste zwangere vrouwen hoor
 
vele voor mij hebben het al gezegd... misschien ben je een van de gelukkige die er weinig last van zal hebben... maar kan ook zijn dat het op een gegeven moment toeslaat... bij mij begon het toen ik 7 of 8 weken was.... weet niet precies...

en nu ben ik heeeeeel erg misselijk en overgeven en dat had ik niet bij vorige zwangerschap
 
vele voor mij hebben het al gezegd... misschien ben je een van de gelukkige die er weinig last van zal hebben... maar kan ook zijn dat het op een gegeven moment toeslaat... bij mij begon het toen ik 7 of 8 weken was.... weet niet precies...

en nu ben ik heeeeeel erg misselijk en overgeven en dat had ik niet bij vorige zwangerschap
 
Terug
Bovenaan