Wanneer moe/misselijk/enz enz???

vele voor mij hebben het al gezegd... misschien ben je een van de gelukkige die er weinig last van zal hebben... maar kan ook zijn dat het op een gegeven moment toeslaat... bij mij begon het toen ik 7 of 8 weken was.... weet niet precies...

en nu ben ik heeeeeel erg misselijk en overgeven en dat had ik niet bij vorige zwangerschap
 
Hier nog iemand die helemaal geen klachtjes heeft gehad. lijkt me ook niks om de relatie met de wcpot op die manier te versterken!
Vermoeidheid zal zo wiezo wel in meer of mindere mate optreden: je lichaam werkt toch keihard!

Dus: Geniet ervan!
 
Ik geniet ervan dat ik geen kwaaltjes heb gehad hoor. Zou ik als ik jou was ook doen hahahaha. Snap wel dat het je een beetje onzeker maakt maar als de echo goed is heb je geen kwaaltjes nodig. Ben wel heel erg moe maar misselijk nooit geweest. Geniet ervan!
 
Ben jaloers op je zeg! Ik zit al 1,5 wk thuis van m'n werk, kan echt niks binnenhouden en ben zo ontzettend beroerd. Ik had het wel een beetje verwacht (mijn moeder was er ook zo ziek van) maar dit toch echt niet hoor.. Ik zit nu in de 7e wk, dus met een beetje 'geluk' duurt het nog een paar weken.. Ik zou zeggen, geniet ervan! Je weet dat alles oke is daarbinnen dus niks te vrezen toch!?

Liefs Esje
 
Gefelciteerd met je zwangerschap. En ook zeker van genieten dat je nergens last van hebt. Bij mij begon het rond de 6 weken en heb er zeker tot week 18 last van gehad. En niet alleen in de ochtend voordat ik naar bed ging begon het gewoon weer. Ik heb nu heel af en toe in de ochtend nog wel eens als ik mijn tanden poets dat ik er misselijk van word.

Geniet er lekker van!
 
Ik had er last van tussen de 7 en 17 weken. Gefeliciteerd met je zwangerschap - in mijn ervaring is het begin het lastigste daarna wordt het alleen maar leuker. Je gaat je kindje voelen en krijgt een buikje en kan er met meer mensen over praten. Ik ben nu 35 weken zwanger en voel me beter dan in het eerste trimester. MAar ja voor iedereen is het anders de een is helemaal niet misselijk - de ander juist wel. Het maakt niet uit want je krijgt er iets moois voor terug. Geniet er maar van
 
Terug
Bovenaan