Wanneer moeten jullie weer werken??

Hey dames,

Ik weet het de meeste van jullie zijn net bevallen, maar wanneer moeten jullie weer werken? En gaan jullie dan minder werken of zelfde als voor de tijd?

Aangezien ik nog niet eens met verlof was toen ik ging bevallen, heb ik eerst 10 ziektewetdagen "gekregen" van mijn werkgever en daarna zijn mijn 16 weken ingegaan. Ik zal dan 15 spetember weer moeten werken, maar ik heb aansluitend 4 weken vakantie opgenomen. Ik moet dan 17 oktober weer beginnen. Ik ga wel wat minder werken, mijn schoonmoeder gaat dan oppassen, dat zijn 2 dagen in de week.

Hoe gaat het verder met jullie kindjes en met jullie zelf natuurlijk?? Hier gaat alles super, as dinsdag voor 2e keer naar CB en de week erop naar kinderarts. Ben benieuwd hoe groot en zwaar Farrel nu is. Ik ben vanmorgen weer voor het eerst ongesteld geworden :( bijna 3 maand na de bevalling dus volgens mij heeft dat best wel lang op zich laten wachten als ik sommige andere hoor :)

Nou tot snel

Liefs

Beste Nemootje,

Ik ben zelf pas 25 juli bevallen van zoon 'Rein'. Ik ben met 36 weken met zwangerschapsverlof gegaan en moet 15 oktober gaan werken. Maar ik had nog heel veel vakantiedagen en ga pas 1 januari weer aan de slag. Heerlijk!!

Ik ga dan voor 4 dagen in de week werken.

Groetjes!

@ kriskros: dat is helemaal lekker zo lang vrij :)

Ik ben 19 juli bevallen, en mag oficieel gezien 8 oktober weer aan de bak... maar ik heb nog veel vakantiedagen enzo staan, dus ik heb na mijn verlof nog 5 weken vrij :) mijn eerste werkdag wordt 15 november! Ik heb altijd 36 uur gewerkt, (woonbegeleider gehandicaptenzorg) en ga na mijn verlof 24 uur werken!

enne nemootje wat doe jij voor werk? Misschien leuk om er allemaal bij te zetten ;)

zoooo kriskros.. ben jaloers op je hahaha ;-P

ben bevallen op 29 juli en ben met 34 weken met zwangerschapverlof gegaan dus begin oktober zou ik weer moeten beginnen maar neem dan 3 weken zwangerschapsverlof erachter aan.. dus eind oktober pas weer te beginnen... (werk als activiteitenbegeleidster en verzorgende in psychiatrie) heb al een dochter van 4 en werkt voor verlof 24 uur en blijf dit gewoon werken na verlof..

en neem dan nog in november lekker verlof van de laatste vakantie uurtjes

Ik ga 17 oktober weer beginnen ben met 34 weken met verlof gegaan en heb 2 weken vakantie eraan geplakt.

Ik ga 4 dagen werken althans was / is de bedoeling maar aangezien mijn filiaal gesloten wordt kom ik ergens anders terecht dus even kijken of ik kan onderhandelen om 3 dagen 10 uur per dag te werken dan ben ik dus nog extra dagje thuis.

Ik ben 25 juli bevallen en ik heb mijn eerste werdagen er al weer op zitten... na anderhalve week weer een ochtend naar kantoor gegaan om administratie te doen en woensdag en gisteren mijn eerste afspraken gehad. Errug snel, ik weet het, maar ja met een eigen praktijk is het niet te doen om 4 maanden thuis te zitten. Daar word ik niet blij van (en dan ben ik ook geen leuke moeder haha!). Ik bouw wel rustig op, de komende weken werk ik paar halve dagen per week en vanaf eind sep weer fulltime (vnml onder schooltijd en 's avonds), dan is Lisse een week of 10.
Ben wel blij dat ik me al snel weer fit voel en dat Lisse meteen doorsliep, want zonder nachtrust en met veel naklachten zou het lastiger zijn geworden om nu weer aan het werk te zijn!

Ik ben toch wel gezond jaloers op sommigen...

Ik werk in de gehandicaptenzorg, ik ben 23 juni bevallen en mag 25/26 september weer beginnen. Ik had er 1 week zomervakantie vooraan geplakt en ik heb er 2 week zomervakanitie achteraan geplakt.

Ik blijf hetzelfde aantal uren werken, tussen de 30 en 32 uur werken. 3 Middag/avonden en 1 weekend in de maand.

Terug
Bovenaan