Wanneer moeten jullie weer werken??

hoi hoi

ik ben 6 juli bevalen met 37 weken.. omdat ik al in de ziektewet was ging mij verlof in met de 36 wk.. en heb nu tot 6 okt vakantie.. ik werk of ja werkte in de kinderopvang mijn contract liep tot gisteren maar omdat ze volgend jaar een terugloop verwachten word nu van niemand het contract verlengd.. echt dubbel want er zijn grote wachtlijsten zodat ik mijn eigen kindje niet had kunnen plaatsen als ik er niet zelf werkte.. nu gaat hij ook niet naar kdv omdat ik geen baan heb.. ik ben nu rond aan het kijken voor iets anders..

en over ongesteldheid.. dat heeft idd lang geduurd bij jou... maar kan dat te maken hebben dat je vroeg bevallen bent??? ik ben afgelopen di ongesteld geworden en woe was ons boefje 5 weken dus dat is weer heel vlug... wel heel erg ongesteld hebben jullie dat ook??

@ Lovertjuh
Ik werk bij de Emte. Ben afdelingsmanager Vlees. Maar het filiaal waar ik werkzaam was tot aan mijn bevalling is verkocht aan de Spar. Waar ik straks kom is nog niet helemaal duidelijk. Enigste waar ik van baal, met mijn bedrijfsleider ha ik afgesproken dat ik straks vaste dagen zal gaan werken, aangezien ik zelf de planning maak kon ik me indelen zoals mij het beste uit kwam, maar ja straks ander filiaal andere bedrijfsleider moet dus nog maar ff zien.

@ Boy baby
Ik was de eerste 2 dagen ook heeeeel erg ongesteld, nu de 4e dag is het al minder. Ben benieuwd of ik gelijk weer om de 30 dagen ongi wordt

ik ben 25 juli bevallen en moet 4 oktober weer werken. Ik het voor de bevalling al 6 weken verlof gehad dus nu na de bevalling maar 10. Ik neem geen extra vakantie op. Omdat ik i.v.m. agressie op de groep al niet meer in de bezetting stond sinds maart en alleen nog maar 3 dagen kantoorwerk en verdere klusjes deed ben ik het wel een beetje zat. Ik denk dat het goed is voor mij om direct weer aan de slag te gaan, anders ga ik helemaal niet meer :) We nemen in het najaar nog lekker vakantie en gaan nog even weg met zijn 3en daar heb ik erg veel zin in!!

Terug
Bovenaan