Wanneer mogen jullie met verlof?

Hai allemaal.

Wanneer mogen jullie met verlof? Ik behoor denk ik wel tot de groep die als eerste gaat van maart.

Ik moet nu nog deze week en volgende week werken en dan twee weken vakantie, heerlijk. En als ik terug kom dan nog maar 4 wk werken. Wat gaat dat hard he. Nog ff en we mogen onze kindjes al vasthouden.

Ben benieuwd tot hoe lang jullie willen doorwerken?
Ik ga 5 wk voor de uitgerekende datum met verlof.

Ben benieuwd wat jullie doen?

Gr tamjo

HI Tamjo,

Ik ben 20 maart uitgerekend, ga 4 weken van tevoren met verlof... mijn laatste dag is donderdag 17 februari.... gaat snel hoor!
Ben voornemens om 1 juli weer te gaan werken, voor 4 dagen per week! En jullie?

Groeten, Joyce

Hej,

Mijn contract werd niet verlengd omdat ik zwanger ben, dus zit al vanaf 1 oktober thuis. zit vanaf eind november in de ziektewet omdat mijn bloeddruk te laag is en ik ijzer te kort heb. daarom begint 6 week voor de uitgerekende datum mijn verlof. 20 februari geloof ik. ben 26 maart uitgerekent.

vanaf juni mag ik weer gaan werken, en ben van plan dan weer een baan te zoeken voor 3 dagen per week.

Groetjes Ann

Ik heb geen verlof...ben overdag altijd thuis en s avonds veel vergaderen voor de gemeenteraad.... vind het op zich wel jammer, kan mn kinderen dan ook niet naar de creche brengen ofzo. Maar dat is mijn eigen keuze natuurlijk. Wil als deze derde iets groter is en Joris en ELias gaan naar school wel weer iets zoeken maar dat duurt nog even. Als mn man stopt met varen dan zou ik ook wel graag willen werken trouwens.

ik moet vanwege ziek zijn, werk nu 2 uur per dag minder vanwege lage bloeddruk en ijzer, per 1 februari met verlof (ben 18 mrt uitgerekend) en moet de eerste week van juni weer beginnen. ik neem dan wel 1 dag ouderschapsverlof op en zal dus maar 2 dagen in de week hoeven te werken, gedurende 2 jaar want had ook nog ouderschaspverlof staan van nummer 3.

IK hoef ook nog maar tot 27 januari te werken en dan heerlijk met verlof. Ik doe 6 wk voor en 10 na met daarna nog extra 2wk vakantie dit ook ivm verhuizing die er in mei aan zit te komen. Ik werk nu ook maar 3 halve dagen per week en zal dit ook blijven doen na de bevalling Opa en Oma willen heel graag oppassen dus dat komt goed uit.

Groetjes Joyce
p.s hebben jullie ook zo het gevoel dat je nog maar net weet dat je zwanger bent tewijl we al bijna het einde naderen?

Ik ga dit keer 6 wk van tevoren met verlof, dus 31 januari is mijn laaste werkdag. Ik werk in het onderwijs en hoef pas weer op maandag 22 augustus te beginnen(HEEEEEEERLIJK!!!!!)
Ben nu al minder aan het werk, heb de laatste tijd veel last van harde buiken. Normaal werk ik 3 dagen in de week als gymdocent op een middelbare school en werk nu nu 3 halve dagen.
Heb het bij mijn vorige 2 wel tot 4wk van tevoren vol gehouden maar dat gaat me dit keer echt niet lukken, en vind het wel heerlijk nog even lekker genieten van deze laatste zwangerschap (we houden het bij 3 kids)

Groejes Anne

Hey,

Ik werk gewoon door tot 4 weken van te voren,ben 30 maart uitgerekend dus laatste dag zal 28-02.
Zal daarna ergens eind juni weer beginnen,ligt er natuurlijk aan wanneer de kleine meid komt.
Zal dan in juli 2 dagen pw gaan werken daar er nog geen plek op de creche is op dond. en vanaf aug. wel.
Vind dat eigenlijk wel lekker, gaan waarschijnlijk toch niet op vakantie en mijn zoontje heeft dan zomervakantie dus komt wel goed uit!

Terug
Bovenaan