Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi
Ik ga al vanaf kerst met verlof omdat de tweeling ongeveer een maand eerder zal komen volgens de gynacealoog. Het is dan niet echt verlof maar ziekteverlof ik werk als oproepkracht dus ik kan makkelijk stoppen.voel het nu ook zwaarder worden en ben dus aan het aftellen.
Na deze week nog 5 weken werken, als ik dat nog ga volhouden. Wordt wel zwaarder. Vooral omdat m'n bekken al aan t protesteren zijn. Werken wordt steeds lastiger, moet veel aan m'n collega over laten wat ik lastig vind.
Pfff,
In principe wilde ik door tot eind januari (werk voor mezelf) maar het valt me steeds zwaarder, mn man is helaas nog aan het herstellen van zijn liesbreuk, maar daarna houd ik het denk ik voor gezien!
Dus rond het nieuwe jaar! Merk dat ik mezelf echt op de grens heb staan nu en dat houd ik niet lang meer vol!
Doordat ik nu in de ziektewet zit gaat mijn verlof automatisch 6 weken vantevoren in.
Dat is maandag 7 feb, wrs heb ik dan naast de 10 weken na de bevalling ook nog een week vrije dagen en een week voorjaarsvakantie.
Dus toch 12 weken erna ga dan rond pinksteren weer werken en dan 4 maanden erna weer zomervakantie heerlijk.
Ik hoop het tot mijn officiele verlof datum van 7 februari vol te houden. maar wegens mega groeien, en spierreuma vrees ik dat ik wel eerder moet stoppen. Heb ook 6 weken voor en 10 weken na de bevalling. begin dus de eerste week van juni weer. en als het met de planning voor de vakanties uitkomt, de bouwvak vakantie.