Wanneer na positieve ovulatietest klussen?

Tijdens de eerste ronde al gebruik gemaakt van ovulatietesten, omdat ik geen flauw idee had wat mijn cyclus zou zijn. 
Ik heb een paar dagen lang iedere ochtend getest en toen 1 dag pas om 15.00 smiddags (helemaal vergeten?) Toen kwam er overigens ook een smiley in het schermpje en hebben we s avonds en de dag erna seks gehad.
Inmiddels 21 week zwanger! 

Gebruiker 42

Klopt ik ben inderdaad helemaal schoon en alles is weer normaal op gang gekomen. Wat vervelend can de miskraam veel sterkte! 
Ik had dinsdags een test gedaan omdat ik 4 dagen overtijd was, ik dacht dat dit kwam door het warme weer.  Test positief, blij en gelukkig partner ook blij. 
Volgende dag mijn moeder verteld, en die dag daarna was ik op bezoek bij haar en begon ik licht bloed te verliezen, mijn symptomen gingen weg en ik zag de bui al wel hangen. Savonds veel bloed en kleine slijmirige stolsels verloren. Savonds echt weeën pijn gehad die om de 2 minuten kwam.
Ik heb het een plekje gegeven en probeer door te gaan. Heb heel hard lopen huilen en schreeuwen nadat het gebeurt was ik was boos, waarom ik??
Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen en we zien wel wanneer het raak is

Gebruiker 42,
Ja het bloeden begon smiddags en in de avond kreeg ik last van weeën pijn om de 2 minuten. Heb wel 7 dagen gewoon gebloemd net zoals de ongesteldheid  
Maar de eerste 2 dagen waren behoorlijk pijnlijk. 
Maar er is gelukkig niks achter gebleven. 

Terug
Bovenaan