wanneer naar 3 flessen!?? eveline en ilona misschien?

Ja al die schema's...
Hier een bvkind van 6 mnd die echt nog gewoon zes of zeven keer de borst wil hoor...
Maar goed, daar reageer ik eigenlijk niet voor, ik ben idd heel benieuwd naar hoe jullie kids rijstewafel eten???

Ik ben er vandaag mee begonnen... Eerst begon ze ermee te rammelen...... toen te slaan.......vervolgens kneep ze hem aan stukjes.

Toen hield ik hem voor haar neus, dat werkt met tomaat en wortel en zo prima, en ze begon me toch te kauwen.......om vervolgens te krijsen (want ze kreeg er natuurlijk niets vanaf), weer kauwen en weer krijsen. Nou ja rijstewafel geen succes dus.

Dus ik sluit me bij Kari(n) aan: hoe laat je Laura rijstewafel eten Ilona?

Alvast bedankt, irene

Hi!

Mijn meisje is nu bijna 17 weken en mijn man blijft maar vragen wanneer ze van de 23.00u voeding af is. En eigenlijk vraag ik me dat ook af. Niet dat ik er moeite mee heb maar hoe gaat dat straks? Hoe oud zijn de kleintjes als ze om20.00/ 21.00u voor ht laatst eten?

Gr. Linda mama van Beau

Hee, Laura krijgt nog steeds een fles om 23.00 uur en doordat ze niet zo veel eet, moet ze die voorlopig nog wel hebben. Ik denk dat ik er nog wel een paar maanden aan vast zit.

boas kon rond de 16 weken al met 19:00 de laatste fles de nacht doorkomen.alleen ik kon t niet laten om er toch nog 1 om 22 uur te geven.met als gevolg dat hij doorsliep tot 10 uur sochtends.sliep dus alsnog de klok rond.toen heb ik het maar verschoven naar 19:30 tot 7:30.als je kindje verder goed drinkt kun je eens proberen of ze doorslaapt zonder die laatste fles.

Hoi Linda,

Onze kleintjes (nu ruim 6 mnd) dronken tot 4 mnd. een fles om 2300 uur, maar kwamen dan om 3.00 uur weer. Toen we die 2300uur-fles weglieten, sliepen ze door van 19.00-6.00 uur!
Onze oudste deed dat niet, daar zijn we gewoon langzaamaan die fles van 23.00 uur gaan vervroegen, eerst een paar dagen om 22.30 uur, dan naar 22.00 uur en zo vanzelf naar een uur of 20.00 Dan vervalt die van 19.00 uur vanzelf... Wel met Nutrix erin dan, anders redden ze het niet altijd. (tenminste, bij ons niet ;)

Jesse en Lisa krijgen nu zo'n beetje hetzelfde schema als Esther (van Eveline), alleen dan de papfles om 19.30 uur na de prak (17.00 uur). 's Morgens nog 'gewoon' een kale fles van 180+3 scheppen)

Maar inderdaad, elk kind én elk consultatiebureau is anders. Mijn bureau vond dit prima, over 4 wkn.  vlees erbij, over zo'n 6 wkn. boterhammen.
Ik vind het wel fijn, deze periode, dan kunnen ze ook iets meer zelf (fles vasthouden zonder te laten vallen, koekjes/rijstwafels eten...) En dat is wel handig met een tweeling

Groetjes, Esther.

Groetjes, Esther

Terug
Bovenaan