Wanneer naar autostoel groep 1

<p>Hoi allemaal,</p><p>wanneer gingen jullie kindjes van de maxi cosi naar een autostoel groep 1? </p><p>Ons zoontje is 8 1/2 maand en hij ligt echt niet lekker meer in de maxi cosi, hij is behoorlijk groot (ruim 9 kilo) en ligt er echt een beetje opgefrommeld in.</p><p>ik ben benieuwd naar andere ervaringen</p>

Hoi,
Met 11 maanden gedaan omdat ze ook een hekel had aan de stoel.

Tot aan de 15 maanden (liefst langer) nog tegen de rij richting in idd.

Ja daar zit ik dus ook mee.. wij hebben geen isofix in de auto, dus een autostoel tegen de rijrichting in gaat niet, dus alleen in slaapstand. Mijn dochter was pas net voor het jaar uit maxi cosi gegroeid dus bij haar hebben we dat probleem niet zo gehad. 

Mijn dochter van 11 kilo past nog gewoon in de maxi cosi dus ik denk dat jouw zoon van 9 kilo daar ook nog in moet passen. Zodra het hoofdje over de rand van de maxi cosi gaat hoef je pas over op een andere stoel. Dus mijn advies is nog even wachten.

Mijn zoon van 9 maanden en 11kg past ook nog in de maxicosi. Is een grote baby maar zoals de mama hierboven zegt past het wel. 
Heb niet het idee dat hij niet lekker zit. Slaapt eigenlijk altijd in de auto haha.

Mijn dochter heeft tot 15 maanden in de maxi cosi gezeten, was klein van stuk.
Mijn zoontje wordt volgende week 1, en willen nu wel op zoek gaan naar de opvolger.

Hier ook een grote kind gehad. En met 11 maanden naar een grotere stoel gedaan omdat de maxicosi echt niet meer kon. Geen autostoel die achteruit kon staan, maar wel een stoeltje die in ligstand kan. Doen wat voor jou t beste voelt! Niemand kan dat bepalen voor je.. 

Terug
Bovenaan