Wanneer naar de huisarts?

Ik zou denk ik een maand of 3 afwachten en dan eens overleggen met de huisarts wat je opties zijn. Als je nog weet dat voor de pil je cyclus ook onregelmatig was, zou ik dat zeker ook aankaarten en mogelijk eerder gaan. Een jaar proberen is natuurlijk iets heel anders als dat een jaar is waarin je kans maakt om zwanger te worden (omdat je (enigszins) regelmatig ongesteld wordt) dan als het een jaar proberen zonder uberhaupt een cyclus is. 
 
Dat is nog geen 2 maanden. Niet gek hoor. Ik werd na ruim 3 maanden weer ongesteld. Het kan gewoon echt even duren. Maar als je het geruststellend vind om dit van een dokter te horen, dan ga je toch gewoon even heen? Ze zijn er ook voor uitleg en geruststelling hoor. Ik zou in elk geval niet staan te springen om nog meer hormonen in de mix te gooien, zo vroeg al. 
 
Hoi allemaal, wat een toeval....Ik ben vanmiddag "ongesteld" geworden. Lichte krampen in mijn onderbuik wat een paar uur aanhield en hierna vooral veel rugpijn in onderrug soort lichte krampen, gevoel dat vrouwen wss wel kennen :) ben erg opgelucht, wel nog licht ongesteld en enkel bij toilet gang dat ik het zie (voornamelijk nog oud bloed) ik verwacht de komende dagen dus mijn verdere menstruatie zoals normaal)..
Bedankt voor de reacties, had niet verwacht dat het vandaag zou gebeuren aangezien ik al weken lang klachten had en dan weer even niet. Dit is toch al een stap in de goede richting :)
 
 
Terug
Bovenaan