Wanneer naar de verloskundig?

Vandaag heb ik de verloskundige gebeld.
En heb voor donderdag 19 maart een afspraak staan.
's Avonds om 20:45 u , da's wel leuk, want dan kan manlief mee!
Dit is een intake en gelijk een echo om te kijken of het één of meerdere kindjes zijn en om te kijken hoever de zwangerschap al is.
Ben heel benieuwd!
Hebben jullie ook al de verloskundig/huisarts/gyn gebeld?
Misschien leuk om te vermelden.

Groetjes

Hi Anietje,

Heb net een verhaaltje  bij het andere onderwerp geschreven, maar heb net de huisarts gebeld en heb een afspraak voor vrijdagochtend. Hoor dan vast meer over wanneer ik de VK mag bellen..... Spannend!!!!!!!!

Jij mag al best snel, ben benieuwd!

Liefs Joen

Bij ons in dorp kun je gelijk de verloskundige bellen en hoef je niet eerst naar de huisarts.
Dan maken ze rond de 7e en 8e week een afspraak voor intake + echo. Da's wel lekker snel ja :)
Als het goed is zit ik dan rond de 7 weken, maar weet het niet heel zeker omdat mijn cilcli de laatste tijd nog wat onregelmatig was. Dus ben heel benieuwd wanneer de werkelijk uitgerekende dag is!
Groetjes

Hallo,

Ik heb afgelopen maandag de verloskundige gebeld. Omdat ik voor deze zwangerschap een miskraam heb gehad, mag ik nu al wat sneller voor een echo. Namelijk 14 maart. Als het goed is ben ik dan bijna 7 weken.

Spannende he, dat wachten?!

Ben zo vrij geweest om afspraak verloskundige en afspraak echo ook even bij het zwangerschapslijstje te zetten. Hebben we daar ook gelijk een overzicht van.

groetjes mama van Nienke

Hallo

Ja ik heb maandag gelijk de gynaecoloog gebeld en heb een afspraak 7 april, ik ben benieuwd of de berekening dan ook klopt
misschien hoor ik wel bij de oktober moeders!
groetjes Patricia

hoi dames,

Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt voor m 'n eerste echo. Dit gebeurt bij de gyneacoloog omdat ik niet via de natuurlijke weg zwanger ben geworden en zo lang bezig ben geweest.  
De afspraak is op 23 maart, dan ben ik 7 weken zwanger
Groet, MOON

Terug
Bovenaan