Wanneer naar de verloskundig?

Goedemorgen,

Ik mag donderdag 26 maart voor de echo!Omdat wij ook niet op de natuurlijke zwanger zijn geworden, heb ik de 26ste dus de echo en een afsluitend gesprek met de fertiliteitsarts, dan hoor ik ook hoe nu verder, denk dat ik gewoon bij een gyn moet blijven.
Maar de 26ste dus de echo, duurt nog zooo lang,haha!Ben dan als het goed is 8 weken en een paar dagen!!!!

kus anies

Ik liep al onder begeleiding van een gyn.
A.s donderdag inwendige echo om te kijken of het geen bbz is (net operatie achterd de rug en dan heb je daar iets meer kans op) en 8 april een gewone controle-afspraak om te kijken of alles ok gaat en ik gewoon  los gelaten kan worden  naar de verloskundige:)

Hoi dames,

Ik mag 2 April naar de verloskundige, met 9 weken voor de echo en een paar weekjes later naar de gyneacoloog voor een voorlopig bevalplan(nogal een horror bevalling gehad van mn zoontje Jasper in september).
De verloskundige heb ik 2,5 maand geleden nog gesproken bij de nacontrole van mn vorige bevalling (20-09-2008) En die vond het wel weer heel gezellig dat ik had gemaild en hing meteen aan de telefoon vandaag.
Vind het allemaal alweer zo leuk. M'n ouder zijn er al achter. We wilde deze keer alles gehein houden tot een week of 10, maar ik werd vrijdag met spoed opgenomen in t ziekenhuis met een heftige reactie op een operatie de dag ervoor. Waar mn vader bijzat vertelde de dokter dat ze me de medicijnen die ze wilde geven niet gegeven konden worden omdat ik zwanger ben! En bedankt dokter
Maarjah, ben allang blij dat alles nu weer beter gaat en dat ik na 2 dagen eindelijk weer kan eten enzo.

Liefs Jen

Hoi Hoi,

Ik heb de eerste echo 20 maart ... vind het zo spannend!!
Ik zal de hele zwangerschap onder controle blijven van de gyn ivm pre eclampsie bij mijn dochter Lisa. Ook moet ik daar bevallen omdat Lisa met een keizersnee is geboren.

Gr Esther

Hoi hoi,

Ik weet nog niet wanneer ik mag.... hier kun je je via internet aanmelden en ik herinner me nog van de vorige keer dat de vk met iets van 9 weken was en rond 12 eken de 1e echo.

Nu moet ik volgende week naar het ziekenhuis voor een echo van mijn bovenbuik, misschien kan ik ze overhalen om een kijkje te nemen iets lager

Ook ik ga /moet in het ziekenhuis bevallen ivm een keizersnee bij de geboorte van mijn dochtertje. Als het goed is mag ik wel tot 36 weken onder controle blijven bij de vk en word ik dan overgedragen aan de gyneacoloog.

Liefs Saskia

Ik heb gister gebeld en mag 31 maart voor de intake komen, dan ben ik volgens mij 9 weken. En dan 16 april voor de echo. Maar vandaag ga ik toch bellen of ik niet wat eerder voor de echo kan. Ik kan eigelijk niet langer wachten... Vind het nu al lang.

Terug
Bovenaan