Wanneer naar de vk/gyn

Hoi allemaal,

Ik heb me nog niet eens aangemeld bij de vk of de gynaecoloog, zit nog een beetje te twijfelen waar ik heen zal gaan. In principe vind ik de vk prima maar ik wil zo graag een vroege echo maar heb daar geen reden toe en ga die dus bij de vk niet krijgen. Ik mag naar de gyn (volgens een collega) i.v.m. mijn keizersnee van 11 maanden terug. Ik ga er nog even over na denken, mijn man vindt het in elk geval onzin om voor een echo naar de gyn te gaan, rationeel gezien moet ik hem echt gelijk geven maar ja......

hoi   meiden,

wat een vroege echo's allemaal. leuk hoor.
Ik mag pas 3 jan.  jammer hoor. ben dan wel al voorbij de 12 wk ben dan namelijk 12 wk en 4 gd. Ben zeer benieuwd en kan haast niet wachten.

succes allemaal.

xxx bambi

hoi

Ik mag/moet vrijdag al naar de gyn (30ste), ben dan precies 6 weken, Ik moet vaker en ook eerder naar de gyn omdat we in mijn vorige zwangerschappen geen probleemloze tijden gehad hebben. Ik ben zwanger van ons derde kindje. Spannend dus vrijdag! Ik ben erg benieuwd of het hartje al klopt, en of mijn berekening klopt!.... heel erg spannend dus allemaal!

succes met de eerste echo ´s/afspraken allemaal!

Wij mogen 4 december een echo laten maken om te kijken hoe ver ik nu ben. Ik heb een erg onregelmatige cyclus gehad. Waarschijnlijk ben ik dan 8 weken en 4 dagen, maar dat kan ook langer zijn.

groetjes, Juffie

Ik heb op 13 december de eerste echo, dan ben ik 8+2. Op de 20e heb ik dan de eerste afspraak met de verloskundige.
Wat gaat de tijd langzaam he als je moet wachten op die eerste echo!
veel sterkte iedereen!
Marijke

Ik ben vandaag bij de vk geweest.
Ze heeft niet veel gedaan, vooral veel gepraat,e n informatie gegeven.
8 Januari hebben we weer een afspraak.
Morgen ga ik een afspraak maken voor een echo.

ik mag 3-12 naar de verloskundige voor het eerste gesprek en dan een nieuwe afspraak maken voor de echo.. Ben zo benieuwd! en ik zie heel erg op tegen de eerste echo. Daar ging het de vorige keer mis dus daar ben ik wel een beetje bang voor...

leifs Debby

Terug
Bovenaan