wanneer naar het zh!!

Hoi,
Vroeg vorige week aan de gyn wanneer ik ook weer precies moest komen, bij weeen om de 5 of 3min, moest ie heel hard lachen, lieve mama zegt ie, dit is niet je eerste en geen heel groot kind dus als er 10min tussen de weeen inzitten stap jij heeeel vlug in de auto!!
woeps,, maar goed dat ik het ff navroeg, zou het op zich ook niet erg vinden als het wat sneller gaat dit keer, maar kreeg meteen zo'n gevoel van, laat het aub niet in de auto komen,,whaha
Ben toch blij dat ik mn vriendin gevraagd heb voor op te passen, mijn ouders moeten eerst ruim een uur rijden, dus als het vlug gaat is die back-up toch wel heel prettig, mn moeder wilt er weer bij zijn, maar heb al gezegd dat het best kan dat ze dit keer rechtstreeks naar het zh moet komen, kan dus niet op haar wachten thuis dit keer!!
Heb momenten dat ik echt aan de bevalling moet denken nu en dan krijg ik het gewoon benauwd, snel overschakelen naar andere gedachtes maar!!

Liefs MJ

Het gevoel ken ik MJ ik vind het ook best eng hoor..
In huis gaat er geen dag voorbij zonder dat we er over hebben merk aan me man dat ook hij het best eng vind..

Ik had het nog niet eens gevraagd hoe of wanneer we moeten bellen omdat ik al voorweeen heb zei ze zelf al dat als ze om de 10 min komen dat er gebeld moest worden..

Ik ben van plan thuis te bevallen... en heb al helemaal uitgelegd gekregen waneer te bellen enzo.. ook ivm voorweeën enzo....

Nu de weken inkorten, merk ik dat ik zelf er ook veel meer mee bezig ben. We hebben het er niet zo vaak over.... mijn vriend weet wat em te doen staat haha...

maar zowel ik als hij vind het enorm spannend worden.....

En idd.... als ik er aan denk dan snel overschakelen naar andere gedachtes!

De 2e is bij mij heel rap gegaan, dus als de weeën heftig zijn kan ik gelijk in de auto stappen (woon 2 min rijden van het ziekenhuis dat scheelt)
Heb bij de 2e een top bevalling gehad (mag bij de 1e ook niet klagen hoor) maar hoop dat de bevalling weer net zo mag verlopen!! Ach we zien het ook wel.

Groetjes Anne

Hoi,

Nee hier duurde het telkens 19uur, maar daar blijk ik nu niet vanuit te moeten gaan, al weet je het natuurlijk nooit!
Wij moeten 20min rijden naar het zh, behalve als er echt nood is dan kan ik altijd naar aachen dat is 5min, maar dan wordt ons kind dus in duitsland geboren,,whaha,, nee liever in ons eigen zh,,haha
Mijn man maakt zich absoluut niet druk, heeft hij nog nooit gedaan, die haalt het zelf nog ter plekke als het nodig is, al ben ik zelf ook wel rustig als het begint het is meer dat wanneer/hoe ed, vragen waar je nu nog geen antwoord op hebt die het spannend maken!

spannend idd, probeerer ook niet teveel aan te denken zeker omdat de andere drie uren duurde. heb nu wel die geboortens besteld du wie weet komt mijn wens om thuis te bevallen nu uit. probeer er zo min mogelijk aan te denken

Ik heb eigenlijk geen idee wanneer ik moet bellen. Ik moet in het ziekenhuis bevallen, dus misschien toch handig als ik het even ga navragen.

Ook ik heb backup geregeld voor als bij mijn ouders (wonen ook op een uur rijden) er niet op tijd kunnen zijn. Voelt toch wel heel prettig. Ik kan kiezen tussen 3 mensen die ik bel, dus iemand moet toch kunnen dan?!?!

Gr Ingrid

Als het goed is (weten we vrijdag) kan ik gewoon thuis bevallen en daar gaan we dan ook voor!
En anders hoor ik vrijdag wanneer ik naar het zh moet komen.
Moet nog wel een back-up regelen idd wanneer ik vanuit thuis toch onverhoopt naar het zh moet.
Maar dat komt wel goed.

Liefs louise

Terug
Bovenaan