wanneer naar het zh!!

@ingrid, ja idd, dat heb ik dus ook, fijn om te weten dat ik iemand heb die binnen 5min op de stoep kan staan en als ik onder schooltijd wegmoet haalt zij ze gewoon op (kinderen op dezelfde scholen), echt fijn!

@MJ, hier in het ziekenhuis zeiden ze...owww...het is 2 keer zo langzaam gegaan, gaat het de derde keer niet ineens snel hoor, je bent 'gewoon' iemand die heel langzaam ontsluit...! Hoef dus ook geen haast te maken, al is het ziekenhuis ruim een half uur rijden en in de spits ben je minimaal een uur kwijt..
Ach we zien wel...mn moeder staat in ieder geval altijd stand-by en als Jasper er nog niet is is er een vriendin die op de kids past!

Hoi miekje,
dat heb ik dus ook gehad, maar toch moet ik nu echt snel komen, omdat de baby niet zo ontzettend groot wordt geschat en hij denkt dat de 'weg' nu echt veel vrijer is dan bij mijn vorige bevallingen, dus ja, ik doe maar wat hij zegt!!
Een derde en volgend kindje kan dan toch ineens zo snel gaan en hij wil niet dat het halverwege in de auto komt en ik zelf ook niet, dan maar wat eerder in het zh toch!?!
Liefs MJ

ja hoor! Ik zou ook maar naar de arts luisteren...! Hoop dat jullie je meisje na een uur of 3 weeën in jullie armen hebben...heb je wel verdiend na die heftige bevallingen!

Terug
Bovenaan