Wanneer naar huisarts als een tweede niet lukt?

Hoi Jet,

Ik ga volgende maand (weer) naar de gyneacoloog. Ik heb er twee jaar over gedaan om zwanger te worden van mijn zoontje (Nu 24 mnd) inclusief de MMM en nu zijn we al weer meer als een jaar bezig (sept jl. een jaar) inclusief 2 miskramen. Mijn cyclus is ook onregelmatig en ik slik daarvoor nu monnikspeper en ik temperatuur ook. Daarbij heb ik ook last van raar dun slijmverlies na mijn eisprong (nu dus....) waarvan ik ook niets snap en mijn temp. blijft laag.....

Ik moet nu wachten tot volgende week ergens wanneer mijn NOD is en als ik dan weer ongi word ga ik naar de gyneacoloog.

Ik ben ook al 36 en mijn man is 40 dus bij ons ligt daarom de druk ook wat hoger (hoe ouder des te minder vruchtbaar en meer kans op miskramen etc.).

Ik hoop voor je dat het toch nog snel raak is zodat je niet naar de gyn. hoeft.

Liefs,
Rosanne

quote: jetteke25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-11-2006 09:43:24'));

Bedankt voor je reactie.

Ik temp nu 2 maanden, en daaruit blijkt inderdaad dat het aantal dagen tussen mijn ei en ongi 5 a 6 is. Zou dit te kort zijn?

Groetjes

Na 11 ronden, en   bovenstaande resultaten lijkt me een bezoek aan de huisarts behoorlijk legitiem. Als je inderdaad zo'n korte tijd tussen eisprong en menstruatie hebt, dan kan het zijn dat je wel bevrucht wordt, maar het vruchtje hefet dan gewoonweg geen tijd om in te nestelen. Ik zou er wel voor kiezen om me door te laten verwijzen naar de gynaecoloog.

Miep

Hoi rosanne

Bedankt voor je reactie.

Tjemig lijkt me niet niks om al eens in de MMM gezeten te hebben en daar na 2 miskramen weer in te belanden. En ik kan me goed voorstellen dat er veel meer druk is als je wat ouder bent. Ben zelf 25. En als ik jou verhaal lees schaam ik me eigenlijk dat ik me zo druk maak.

Kus jet

Jetteke,

als jij na 11 rondes nog niet zwanger bent, dan mag jij je net als ieder ander zorgen maken. Dat staat los van je leeftijd. Ga je alsjeblieft daarvoor niet verontschuldigen.

Miep

Hey Miep!

Lief dat je dat zegt, het is eigenlijk ook zo. Ik ben in dat soort dingen gewoon wat onzeker. Soms hebben mensen iemand nodig die dat even onomwonden tegen ze zegt.
Bedankt!

Kus Jetteke

Hey Miep!

Lief dat je dat zegt, het is eigenlijk ook zo. Ik ben in dat soort dingen gewoon wat onzeker. Soms hebben mensen iemand nodig die dat even onomwonden tegen ze zegt.
Bedankt!

Kus Jetteke

Hey.

Wij zijn naar de huisarts gegaan dat we bijna 1,5 jaar bezig waren.
Deze adviseerde op mijn temp. op te nemen en mijn man moest zijn zaad laten testen.
De maand daarop waren we zwanger....gelukkig.

Als jij je onzeker voelt dan moet je gewoon naar de huisarts gaan hoor, wie weet voel je je daar een stuk beter door en glijd er een stukje spanning van je af waardoor je zo zwanger bent. Dat was bij ons, denk ik, wel het geval.

Groeten van Miena

Nou Jet, net wat Miep zegt! Je moet je niet verontschuldigen hoor!

Ik wilde alleen maar zeggen met mijn verhaal dat je gewoon naar de huisarts moet gaan. Helemaal als je al een paar maanden hebt getemperatuurd. (Daar vragen ze naar). Want het kan zomaar langer gaan duren. Elke zwangerschap is anders.

En ik begrijp heel goed dat je je er druk over maakt. Dat doen er wel meer . Niets is mooier als zo'n klein hummeltje. Helemaal als je het al een keertje hebt meegemaakt......

Succes meid! En kom op, maak die afspraak!!

Liefs,
Rosanne

Terug
Bovenaan