wanneer naar huisarts

Hoi Nataly,
Je hoort vanzelf of je te vroeg komt bij de huisarts, dan zegt hij het wel!!!
Niet geschoten, altijd mis!

Ik ben inderdaad vanmorgen naar de huisarts geweest. Heb nu een beetje een dubbel gevoel. Mijn huisarts wil ons namelijk pas doorsturen naar het ziekenhuis als het na 1,5 jaar niet gelukt is om zwanger te worden. Dat duurt lang!!!!!!! Denk dat ik toch na een jaar (jan 2007), als het dan nog niet gelukt is, weer naar de huisarts ga. De aanhouder wint, toch!!!

Maar ja, het goede nieuws is dat ik mij vanwege die korte periode tussen ei en ongesteldheid geen zorgen hoef te maken. Periodes van 8 dagen (wat ik dus meestel heb) zijn heel normaal en staan een zwangerschap niet in de weg.

Deze maand was het dus wel erg kort (6 dagen) en dat is waarschijnlijk een bevruchting geweest die heel vroeg is afgestoten. Dus ik was bevrucht, joepie!!!!!!!

Wat hij mij wel advies mee gaf is dat je niet te vroeg moet denken dat je ongesteld bent, pas als het echt rood bloed is en geen bruin meer erbij dan ben je ongesteld en telt als dag 1. Ook al heb je best wel veel bruin bloed en heb je een maandverbandje  of tampon nodig dan ben je nog niet echt ongesteld. Op het moment dat je twijfelt dan ben je dus nog niet ongesteld. Ik moet zeggen dat ik inderdaad (deze maand niet hoor) wel eens twijfel of ik die dag dan al als dag 1 moet rekenen of niet en twee dagen later heb ik bijvoorbeeld dus echt rood bloed en dat is dan de echte dag 1.

Ik hoop dat jullie het snappen, voor mij was het wel heel erg duidelijk.

Dus, ga ik maar weer ovutesten bestellen en vol goede moet verder.

Veel liefs.
Nataly

Terug
Bovenaan